درخواست لغو تأثیر قطعی معدل از دکتر پزشکیان رئیس جمهور و رئیس شورای عالی انقلاب فرهنگی

#لغو_تاثیر_قطعی_معدل

درخواست لغو تأثیر قطعی معدل از دکتر پزشکیان رئیس جمهور و رئیس شورای عالی انقلاب فرهنگی

جناب آقای دکتر پزشکیان
رئیس جمهور محترم و رئیس شورای عالی انقلاب فرهنگی کشور 

ندای حق‌طلبانه و عدالت‌گرای شما به تأسی از حضرت علی (ع) که جنابعالی همواره در عمل آن را ثابت نموده‌اید، امیدی را در دلها زنده کرد. با نظر به تعامل همه‌جانبه شما با قشر نوجوان و جوان و نیز اشراف کامل جنابعالی نسبت به اهم مسائل مربوط به کشور عزیزمان ایران به استحضار میرساند، طی سه سال اخیر، بعد از ابلاغ مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی (آنچه که در دولت آقای روحانی رخ داد) سیستم سنجش و پذیرش دانشجو به طور کامل دچار تغییراتی شد. امروز قشر بزرگ کنکوری‌ها شامل دانش‌آموزان، پشت کنکوری‌ها و خانواده‌ها به سبب این تغییرات کارشناسی نشده با مشکلات و دغدغه‌های مضاعف نسبت به گذشته روبه‌رو شده‌اند.
اینکه شورای عالی انقلاب فرهنگی از مرجعیت لازم برای قانون‌گذاری برخوردار است یا خیر؛ اینکه بین مجلس و شورای عالی انقلاب فرهنگی کدام یک پیش‌‌تر به مسئله کنکور ورود پیدا کرده‌اند؛ اینکه نهاد بالادستی ابلاغ‌کننده بوده و مصوبه غیر قابل تغییر است و...تکرار مکرراتی بوده که طی دو سال اخیر، شنیده‌ایم!
مشکل اصلی قشر بزرگ کنکوری در این است، قانونی به شکل غلط، چه بسا ظالمانه در جمهوری‌اسلامی‌ایران توسط نهادی به ابلاغ رسیده که هیچ بند عادلانه‌ای در آن دیده نمی‌شود و توأم با ایرادات فاحش و غیرقابل انکاری است که مسئولین و دولت‌مردان بدون توجه به اعتراضات و ایرادات، مدافع مصوبه شده و صدای معترضین را در نطفه خاموش کرده‌اند.
این مصوبه مانع جهش و پیشرفت ایران شده‌ چرا که امید و آرامش آینده سازان ایران را از آنها سلب کرده‌است. اما در مقابل باعث شعف و افزایش گردش مالی مافیا، مدارس‌ خاص و موسسات کنکوری شده‌ که علاوه بر کنکور، پیشتاز در عرصه امتحان نهایی نیز شده‌اند.
ترویج بیست گرایی در شرایط نابرابر به دلیل دخالت هر بیست و پنج صدم نمره در رتبه داوطلب، عدم تأمین امنیت برابر در حوزه‌های امتحان نهایی، نبود عدالت آموزشی حتی بین مدارس یک شهر، مشکلات ریاضی در بحث همترازی، شروع فرآیند کنکور از پایه دهم، تبدیل یک کنکور به۳۲ کنکور، افزایش استرس و... .
جناب آقای دکتر پزشکیان امروز نوجوانان و جوانان نگران ایستاده‌اند تا ببینند مرید واقعی حضرت علی (ع) برای ایران، برای فرزندانشان چه خواهد کرد! امیدواریم که علی‌وار چونان گذشته به گواه و شهادت مردم آذربایجان که شما با عدالت‌طلبی و تواضع یاد می‌کنند، جهت تحقق عدالت آموزشی گام برداشته و ظلمی که بر داوطلبان شده را ریشه‌کن نمایید.

 

این مطالبه به خاطر استقبال بالا در لیست پیگیری‌های ویژه کارزار قرار گرفته است. نتایج پیگیری را از طریق تب پیگیری در همین صفحه دنبال کنید..
تعداد بیشتر امضا و تبلیغ این کارزار به ما برای پیگیری جدی‌تر کمک خواهد کرد و توجه رسانه‌های بیشتری به موضوع جلب می‌شود.

[اطلاعات بیشتر]

امضاکنندگان: 43025 نفر

  • شهریار رشتیانی

  • سحر رحمت آبادی

  • پردیس حسنوند

  • میلاد بهروزیان

  • محمد لطفی

  • ندا نقی خواه

  • مهرانه فتح اله پور

  • فاطمه زین العابدین

  • علیرضا احمدی

  • زهرا اگزوشنی

  • پارسا مجیدی

  • بهار رشیدی

  • امیرحسین رنجبر

  • جواد علی پور

  • فاطمه عطایی

  • رضااشرف آبادی

  • دیلان غریب نواز

  • سارا عموزاد

  • زهرا سالاری

  • نیلوفر محمدی

  • مبینا فرشفروش

  • نازنین زمانی

  • طاهره جعفری

  • مژگان سهرابی

  • بهاره آشوری

  • فاطمه بیگی

  • رها مشتاق

  • امیرمرضه ای

  • عبدالرضا نظری

  • عباس امامی

بحث و گفتگو

صادق علی : سلام دوستان، لطفا امضا کنید: کارزار درخواست عزل رئیس کل دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر طهرانچی https://www.karzar.net/156724
💬 پاسخ
محمد پارسا قادری : کارزار بنده در رابطه با لغو تاثیر قطعی معدل را حمایت کنید. https://www.karzar.net/155920
💬 پاسخ
به امید خدا : اقای پزشکیان تمام امیدمان به شماست از ته قلب از شما خواهش میکنیم تا شرط معدل را بردارید
💬 پاسخ
نگین عاقلی : سلام لطفا از کارزار افزایش تعدار دفعات ترمیم معدل حمایت کنید. این درخواست برای دیده شدن به کمک شما نیاز داره. کد: ۱۱۹۷۵۵
💬 پاسخ
اسرام‌ ‌ ‌ : لطفا برای حذف قضیه ذخیره تراز کنکور تا ۲ سال آینده هم کارزار درست کنید. ذخیره تراز خیلی اثرات فاجعه‌باری دارد. به خاطر ذخیره تراز امسال ۴تا تراز داشتیم که باعث شد اینقدر عجیب و بد، رتبه‌دهی انجام شود.
💬 پاسخ
محمد مهدی قوی : هرکسی خواست شمارو نامید کنه توجه نکنید بر سر عدالت خواهی بایستید که روزی جواب خواهد داد هم درس رو جلو ببرید هم مافیا معدل رو ناامید کنید انشالله
💬 پاسخ
نیلوفر احتشام : اینا همش سیاسی بازیه!!!! الکی وقتتو نذارین پای اینا برین درستونو بخونین که هی التماس اینارو نکنین! دیشب اعلام کردن مصوبه سرجاشه تغییر نمیکنه! منتها دولت جدید مثل دولت روحانی شما۸ارو با حاشیه ها نگه داشته تا اصل موضوع!!!!
💬 پاسخ
کارو محمودزاده : عرض ادب با تاثیر معدل در کنکور نه تنها استرس رو کم نکردید بلکه اضافه کردید از یک طرف بحث یک بار ترمیم برای داوطلبان درنظر گرفته شده که نه تنها کمکی نمیکنه بلکه ظلمی در حق پشت کنکوری هاست که دچار یاس و ناامیدی شدن و عملا آینده شون رو ویران میبینند با توجه به تلاش های بی وقفه ای که در طی این سالها کردن این مصوبع جز افزایش آزمون و افزایش استرس چیز دیگه ای نداشت از طرف دیگر مشکل سوابق یازدهم و ترمیم دوازدهم هستش که در یک ماه ۲۱ امتحان غیرممکنن است لذا تقاضا داریم که شرایط کنکور به سال های قبل بازگرده و دروس عمومی مجدد برگرده یا فرصت مجدد ترمیم به تمامی پشت کنکوری ها داده بشه چون حقشونه چون هر ساله کنکور برگزار میشه باید هر ساله فرصت ترمیم داده میشه در غیر این صورت جز بی عدالتی چیز دیگه قابل مشاهده نیست. با تشکر...
💬 پاسخ
عسل نیکزاد : وای بر حکومتی که قشر جوان از آن ناراضی باشند. ما جوان های 18-19 ساله قشر کنکوری تازه داریم وارد جامعه میشیم و زندگی کردن رو یاد میگیریم و میخوایم آینده خودمون رو بسازیم اما با چنین مانعی مارو پیر کردید. توی 18 سالگی همه موهامون سفید شده لرزش دست و معده درد و ضعف اعصاب مشکلات روحی و مشکلات قلبی و هزار و یک درد و مرض دیگه که میتونم تا صبح بشمارم رو به جون ما انداختید. خواهشا یکم به فکر جوونای مملکتتون باشید. اینده این مملکت دست ماست و ما داریم زیر این فشار مسخره پر پر میشیم. ای کاش هر بلایی سرما میارید سر خودتون بیاد شاید کمی عذاب وجدان بگیرید شاید کمی انسانیت درونتون روشن شه هرچند ندارید.
💬 پاسخ
ریحانه رنجبر : من عضو یه خانواده کنکوری ام که خودم ۱۴۰۰ کنکور دادم خواهرم امسال کنکور داره کل یک ماه امتحان نهایی یازدهم خونه ما هیچ فرقی با میدون جنگ از لحاظ بار منفی و تنش نداشت تصحیح امتحانا کاملا سلیقه ای بود،شرایط استاندارد تو حوزه امتحان نهایی اصلا برقرار نبود و خیلی ها تقلب میکردند الان ۳ شهریوره هنوز نتایج اولیه هم نیومده و تراز هایی که اومده نشون دهنده اشتباه بودن این طرحه چرا ؟!چون فردی با درصد مشابه در کنکور ۴۰۳ از فردی دقیقا با همون شرایط در یه سری بازه خاص تراز کم تری گرفته نمره ۲۰ نهایی امسال در درس های مختلف تراز برابری با ۲۰ پارسال نداره و جای غمناک اینجاست که تا سه سال این تراز ها ذخیره میشن !!!!! هر کس بخواد پشت کنکور بمونه باید سال یازدهم رو سوابق ایجاد کنه و در صورت مجدد موندن باید دهم رو هم ایجاد کنه بماند که هر کس فقط یک بار توان ترمیم داره و باید هرروز تو بازه نهایی امتحان بده تو این شرایط اگه کسی متوجه بشه که علاقه ای به رشته ای که تحصیل کرده نداره و بخواد مجدد کنکور بده باید برای سه سال سوابق ایجاد کنه یعنی هرروز امتحان و در بعضی روزا دو امتحان قانون انصراف از دانشگاه رو برداشتید اما از طرف دیگه دانشگاه ها هزینه انصراف از تحصیل گزافی میگیرند مافیای کنکور قبلا کتاب تست میفروخت ،سال کنکورآزمون تستی برگزار میکرد ،کلاس تست میذاشت و انتخاب رشته میکرد الان علاوه بر اینها تدریس تشریحی میذاره،کتاب تشریحی میفروشه،ده مدل کتاب شب امتحان و جمع بندی نهایی میفروشه،امتحان تشریحی برگزار میکنه و شروع اینها از همون ابتدای سال دهمه حذف عمومی ها با این شرایط اصلا نمی صرفه چون دانش آموز باید کل کتاب های عمومی رو توی یک شب بخونه و سخت ترین امتحان ممکن رو بده و این شرایط واسه بچه های انسانی مسخره تره چون تنها درس عمومی که تو کنکورشون ندارن زبانه با توجه به اینکه منبع آزمون فرهنگیان کتاب دینی هست و واقعا خارج از این بحثه که بخوام از شرایط فرهنگیان و آزمونش هم صحبت کنم!!!!
💬 پاسخ
فاطمه منجزی : باسلام و احترام ، خواهشمندیم برای کنکور1404 به همه ی کسانی ک از فرصت ترمیم نمرات کلاس دوازدهم خود استفاده کرده اند ، مجددا فرصت ترمیم معدل داده شود. این کوچکترین خواسته ی ما کنکوری ها از دولت آقای پزشکیان است ، لطفا هرچه زودتر این قضیه را پیگیری کنید تا تکلیف پشت کنکوری ها و کسانی ک سالهای ارزشمند نوجوانی شان را وقف مسیر علم و کنکور کرده اند مشخص شود و انشاءالله بتوانند درکنکور 1404 به اهداف خود جامه ی عمل بپوشانند.
💬 پاسخ
بهنام ر در پاسخ به فاطمه منجزی: باید کلا حذف بشه ، ترمیم معدل دیگه چه صیغه ایه
💬 پاسخ
اردشیراریایی نژاد : https://www.karzar.net/150816 درود از شما میهن پرستان تقاضا دارم که این کارزار را امضا وپخش کنید
💬 پاسخ
زهرا حسین پورآقایی : خواهشمندم تاثیر قطعی معدل برای کنکور برداشته شود ،من نه تهرانیم نه بالاشهر زندگی میکنم نه هزینه کلاسهای آموزشی و اضافه دارم.،رفتم کلاس فیزیک سه پایه شرکت کنم شده شیش میلیون کتابای کنکورم شده ۱۲ میلیون پول برای ثبت‌نام در کلاس نهایی ندارم ،پدر هم بالای سرم نیس ،از کجا بیارم ،در ضمن میشناسم افرادی رو ک سوالات نهایی رو از آموزش و پروش میخرند ،یا حتی معلم تصحیح کننده رو با پول و رشوه سمت خودشون می‌کشند، دلیل نمیشه که نخبه ها بسوزند ،و اونهایی ک پول دارند با تقلب در رشته های تاپ درس بخونند ،علاوه بر این روستایی هایی هستند ک باید در فصل برداشت ب پدر و مادرشون کمک کنند چجوری اینها کنکور بدهند و کار هم بکنند ،در حالیکه روستا و شهرهای کوچک معلم های خصوصی خیلی بالایی ندارند و همچنین هزینه های کلان برای درس خواندن ندارند به قشر فقیر بیشتر از این ضربه نزنید
💬 پاسخ
سارینا هستم در پاسخ به زهرا حسین پورآقایی: متاسفم که پدرتون رو از دست دادید . اما دنبال بهونه نباشید . اگر آدم درس خونش باشید از این همه محتوای رایگان استفاده می کنید . همین کتابا رو رایگان در بسیاری از کانال های تلگرامی میتونید دانلود کنید . خودتون بخواید تلاش کنید ترازتون بالا میشه و معدل خوبی هم کسب می کنید!اینقدر دنبال بهونه نباشید درسته یک با یک برابر نیست . جوری حرف میزنید که کنکور حذف بشه. اگر شرایطش رو ندارید پول اینترنت رو که دارید از این منابع رایگان استفاده کنید!
💬 پاسخ
حدیث رحمانی : توروخدا هرچه زودترتکلیف کنکور 1404رومشخص کنیداگرتاثیرمعدل قطعی روبرنمیداریدحداقل فقط پایه دوازدهم روتاثیربدیدوتعداددفعات ترمیم معدل روبیشترکنیدچون ترازها هرسال متفاوت هستن باتشکر
💬 پاسخ
محمد ممبینی : لطفاً این تاثیر معدل رو لغو کنید
💬 پاسخ
زهرا عشایری نسب : خواهش میکنم خواهش میکنم لطفا به این بی عدالتی آموزشی پایان بدین لغو تاثیر قطعی واقعا خیلی از بچه هارو میتونه توی تحصیل بهشون کمک کنم تنها خواهش ما دانش آموزان و پشت کنکوری ها همین است ک تاثیر معلول برداشته شود
💬 پاسخ
مهناز غیور : کنکور با دستگاه تصحیح میشد خطا نداشت .بچه هامون عصبی شدن جدیدا .کنکور به روال قبل برگرده .قبلا پول کلاس کنکور بود الان همش داریم هزینه کتاب و درس و معلم میکنیم به خاطر بیست و پنج صدم بیشتر که تاثیر داره بیچاره شدیم
💬 پاسخ
بهناز حسینی : کنکور قبلا ۱بار بود و با دستگاه تصحیح میشد جای خطا نبود اما الان کوچکرتین کاهش یا افزایش بیستو پنج صدم با اینده همه بازی میکنه و استرس زیاد .ما قشر ضعیف هزینه مالی بزای کتاب و کلاس های زیاذ نداریم چیزی که مافیا کنکور میخواد
💬 پاسخ
زهرا حسین پور : خواهش میکنم تاثیر قطعی معدل برداشته بشه ،در همه آزمونها تقلب صورت گرفته ،امکانات آموزشی در همه نقاط کشور برابر نیست حتی معلمی ک در تهران تدریس می‌کند با معلمی ک در شهرستان و روستا تدریس می‌کند سطح بسیار متمایزی دارند ،در ضمن با قطع اينترنت کنکور را از سر گذراندیم با امتحانات نهایی ک نمی‌شود هر روز اينترنت را قطع کرد آن هم امتحاناتی که در یک روز از سر گذرانده نمی‌شود،،از سوی دیگر آنهایی ک پشت کنکور هستند و یکبار آزمونها را شرکت کرده اند فرصتی برای ترمیم دروس ندارند یک فکری هم به حال ما بکنید
💬 پاسخ
ستایش بهرامی : تاثیر نهایی باید برداشته باشه تا دانش اموزان و کسایی که فارغ التحصیلن با ارامش برای کنکور بخونن لطفا تاثیر نهایی و بردارید و به این تنش ها و استرس ها پایان بدید
💬 پاسخ
مریم محمدی حیدری : وقتی نمایندگان که هر کدام نظرات یک شهر را ارائه میدن قدرتی ندارن پس این روش در کنکور به نفع عده ای اندک وبچه هاشون هست واین ظلم هست .
💬 پاسخ
عدالت کجاست : دوستان نماینده یعنی چی؟ وقتی اکثریت قاطع نمایندگان مخالف تاثیر قطعی هستند یعنی چی؟ نماینده درد دل شخصیش رو قانون میکنه؟ یا نماینده اعتراض میلیون ها نفری که بهش رای دادن رو میرسونه چه طور این ظلم بزرگ رو نمی بینید اگر کور شدید آیا کر هم هستید پیامبر فرمود الملک یبقی مع الکفر و لا یبقی مع الظلم
💬 پاسخ
فاطمه یعقوبی : بابا توروخدا حداقل فرصت ترمیم معدل رو چندبار کنید کسی که بخواد ۳سال بمونه پشت کنکور هیچ شانسی دیگه نداره بایدچکار کنه واقعا؟؟؟؟؟؟ بمیریم ؟فرصت ترمیم رو بیشتر کنید یا کلا این تاثیر معدل لعنتی بردارید
💬 پاسخ
علیرضا یگانه : این کارزار باید در اختیار رسانه ها قرار بگیره لطفا مثل قبل فقط کنکور برگزار شود
💬 پاسخ
پرند عظیمی : آقای پزشکیان ما وخانواده هامون براساس گفته های شما درموردمقابله باظلم وفساد وبی عدالتی به شمارای دادیم پس لطفا به اعتراض ماگوش بدید تاثیرقطعی معدل رو برای کنکور1404 به عنوان رئیس شورای انقلاب فرهنگی بردارید خواهش میکنیم ازشما امیدمون فقط به شماس نذارین مافیای معدل وسودجوهای ظالم کثیف پست به خواستشون برسن وجلوی این ناحقی بزرگ رو بگیرید
💬 پاسخ
محدثه کاووسی : تاثیر معدل رو حذف نمی کنید مشکلی نیست لااقل فقط پایه دوازدهم رو تاثیر بدید چه نیازی هست که حتما از سه پایه امتحان نهایی گرفته بشه نتیجه هم بشه اینی که الان می‌بینید شمایی که به فکر آینده ساز مملکت هستید شرایط ایجاد کنید بتونه بدون استرس درس بخونه نه اینکه وای معدل پایه دهمم فلان بود پایه یازدهم بسان بود دوازدهمم که معلومه تموم شد من دیگه قبول نمیشم حذف نمی کنید لطفا فقط پایه دوازدهم رو تاثیر بدید
💬 پاسخ
احمد فرجی : واقعا ظلم بزرگی،جمعیت پشت کنکوری باید قید دانشگاه خوب و رشته خوب بزنن،فقط فاجعه امسال ببینید،سال بعد این فاجعه چند برابر میشه به نظرتون استرس بچه ها کمتر شده ؟طرف قبلا برا ی امتحان استرس میکشید الان باید سه سال استرس بکشه و اگر ی امتحان تشریحی خراب کنه باید قید دانشگاه خوب بزنه ....بچه ها و خانواده دیگه به چه زبونی بگن اعتراض داریم
💬 پاسخ
علی ۸۴ : اگه واقعا دلتون برای بچه های ایران میسوزه طرح رو هر چه سریعتر لغو کنید و نزارید آرزوی یه عده آرزو بمونه🙏
💬 پاسخ
محمد شریعت : قبلا کنکور ۱بار بود فقط پول کلاس کنکور بود الان باید علاوه بر کنکور یازدهم و دوازدهم تمام دروس پول پرداخت کرد و با استرس زیاد تر
💬 پاسخ
آلاله گل : ببینید همین خود من تا قبل اینکه نهایی بدم میگفتم، امتحان نهایی خوبه کنکور برامون راحت تر میشه! اما الان راحت که نشده هیچ سخت تر هم شده! اینکه میگین نهایی سه پایه برداشته شده خیلی بدتره حداقل دهم و یازدهم برداشته شه وللی دوازدهم بمونه اینجوری خیلی بهتره! حداقل میدونیم ک دیگه نیاز نیست هزینه ای بدیم برای کلاس عمومی ها اما اگه یه پایه برداشته شده ! فاجعه‌اس که هم کتاب تست برای عمومی ها هم کلاس کنکوری برای عمومی ها هزینه سه برابر میشه آقای پزشکیان تنها درخواستی که ازتون داریم همینه (لطفاً قبول کنید کامنتمو #_خواستار لغو تاثیر معدل در پایه ده و یازده
💬 پاسخ
آلاله گل : سلام تنها درخواستی داریم اینه، تاثیر معدل دهم و یازدهم از بین بره و فقط پایه دوازدهم بمونه لطفا اینکه عمومی برگرده کار شایسته ای نیست، و بالعکس فقط هزینه ها بیشتر می شود، پس لطفاً خواهشی که ازتون داریم اینه که فقط تاثیر دوازدهم بمونه و پایه ده و یازده تاثیر نداشته باشن با سپاس از آقای پزشکیان ( خواهش میکنم کامنت منو قبول کنید )
💬 پاسخ
علی آرگینی : سلام . شاید یه امضا کمترین کار برای کمک به شما باشه ولی کارزارتون رو امضا کردم ، به امید رسیدن صدای شما دانش آموز عزیز . چرا که ما کسیو به جز همدیگر به رسوندن صدامون نداریم . لطف می کنید کارزار ما را هم در مورد مقابله با آلودگی نوری که اثرات بسیار بدی روی سلامتی و طبیعت آسمان شب می گذارد امضا بفرمایید . یه امضا چیزی نیست ممنونم https://www.karzar.net/118160
💬 پاسخ
زینب کاظمی : بعید میدونم این مصوبه فاجعه را حذف کنند اینها به دنبال پول هستند و کمبود مالی زیادی در آموزش و پرورش دارند و براشون اصلا مهم نیست که دانش آموزان و خانواده آنها چه استرسی دارند و چه عواقبی برای آینده آنها دارد و چه قدر باید هزینه کنند در این شرایط سخت زندگی. ما چه قدر بدبخت شدیم که باید التماس کنیم که شرایط فقط به شرایط قبل برگردد ما نخواستیم بهبود ببخشید. آقای پزشکیان هم که انتخاب شدند و خواسته مردم را شنیدند که خواسته آنها لغو تاثیر قطعی معدل است و ایشان هم قطعا میگوید که یکسری افراد نگذاشتند من کارمو انجام بدم و فقط فقط ما را بازیچه خودشان کردند و کار خودشو را انجام میدهند. فقط فقط به فکر مهاجرت از ایران باشید.
💬 پاسخ
امیرحسین آقاگلی زاده : شما ب من بگید مگه یک نمره توی یک درس نهایی الکیه که این مصححا اینقدر راحت اضافه یا کم میکنن؟؟ من بعد از اعتراض حد اقل بیشتر از ۵ تا از درس های کارنامم یک نمره جابجا شد،،،میدونین همین یک نمره ای که اشتباه تصحیح میکنید میتونه چ تاثیری توی آینه فرد داشته باشه؟؟؟
💬 پاسخ
فاطمه حسینی در پاسخ به امیرحسین آقاگلی زاده: درسته حالافکر کنید که یک عده از ترس اینکه نمره کمتر بشه یا برگه بیفته دست یک بی وجدان اعتراض نزدن و ممکنه ۴ تا ۵ نمره از حقشون از بین رفته باشه متاسفم برای مسئولین مملکت عدالت علی اینه ؟؟؟
💬 پاسخ
فرهان علوی : خواهششش میکنمم این افتضاح رو حذفش کنید همه جای کارش میلنگه به هر طرف که نگاه میکنم میبینم تاثیر معدل استاندارد نیست و فقط فشار روحی روانی داره. دیگه حالم بهم میخوره از هرچی امتحانه. از شما درخواست میشه همین امسال این کار رو بکنید نزارید دیگه واسه سال بعد...
💬 پاسخ
فاطمه قهرمانی : کارزار علت ابنکه نظر منو ثبت نمیکنی چبه؟ چرا فقط نظر موافقان رو داری ثبت میکنی؟ موافقان این مصوبه دانش اموز نیستن و قطعا یا به سوالات امتحان دسترسب دارن یا از مافیا هستن این مصوبه بایدددددددد از ۳ پایه حذففف بشه و عمومی ها برای کنکور ۴۰۴ برگرده
💬 پاسخ
Ramiar Adak : با این مصوبه مثلا استرس کنکور کمتر شده؟ قبلنا میگفتی کنکور فقط یه سال استرس داشتی! حالا با این مصوبه باید ۴ سال استرس بکشیم ما دانش آموزای ایران از دکتر پزشکیان و همچنین مقام معظم رهبری میخوایم که هرچه سریعتر دست به لغو این مصوبه بزنن چون اگه این روند پیش بره بعید می‌دونم سرزمین مادری ما ایران عزیز ما تا چند سال دیگه حتی یه معلم یا یه پزشک و مهندس داشته باشه!
💬 پاسخ
امیر مهدی شیراوند : تاثیر مستقیم در کنکور فکر خوبیه اما در صورتی که فقط دروس دوازدهم تاثیر داشته باشن نه هر سه سال وگرنه در این صورت دیگه حذف دروس عمومی معنایی نداره و شرایط برای پشت کنکوری ها ناممکن شده و سطح استرس و شدیدا افزایش پیدا کرده
💬 پاسخ
سید طاها طالقانی : به نظرم این قانون باید پابرجا باشه ولی باید اصلاحات بسیار زیادی در اون صورت بگیره چون واقعا افتضاح هست.
💬 پاسخ
محمد ممبینی : تاثیر معدل هر چه سریعتر لغو کنید
💬 پاسخ
سارا حسینی در پاسخ به محمد ممبینی: باشه فقط چون تو گفتی لغو میکنن 😂
💬 پاسخ
سارا حسینی در پاسخ به محمد ممبینی: باشه فقط چون تو گفتی 😂
💬 پاسخ
امیر حسین در پاسخ به سارا حسینی: خیلی بامزه تشریف داری
💬 پاسخ
ماوی ریاحی : لطفا تاثیر معدل لغو کنید
💬 پاسخ
مهدی تاری : فاجعه هسن با اینکه دولت درصد ناخوشایندی رو میبینه با فشار میاره !
💬 پاسخ
گلشن پاکباز : بنظر من ۳ سال پشت سرهم آزمون نهایی از دانش آموز گرفتن نتیجه اش میشه دانشجوی پر از مشکلات روحی و روانی که میخواد آینده ساز مملکت باشه ،نهایی دهم و یازدهم باید حذف بشه فقط برای دوازدهم در نظر گرفته بشه مثل سابق که نهایی فقط برای سال آخر بود.
💬 پاسخ
امیر فتحی : یکبار هم که شده نظر مردم رو بشنوید اکثریت دانش آموزان و خانواده هاشون نمیتونن هزینه ترمیم و هزار جور کتاب نهایی و این چیزا رو بدن تصحیح سلیقه ای و خطای انسانی تو تصحیح هم که جای خودشو داره ، تو رو خدا کمک کنید لغو بشه #لغو_تاثیر_قطعی_معدل
💬 پاسخ
زهره ملک بالا در پاسخ به امیر فتحی: و عدم هم ترازي كنكور ونهايي براي دوسال هم بماند!!! ما كلا نميتونيم پيش بيني كنيم كه با ترميم ترازمون بهتر ميشه يا نه قراره اموزش وپرورش بصورت سليقه اي تراز هارو كمتريا بيشتر اعلام ميكنه.
💬 پاسخ
نگار امیری : این کارزار ها فقط برای سرگرمی است و هیچ نتیجه ای ندارد چه نهایی باشد و چه نباشد قبولی در دانشگاه های تاپ و خوب فقط برای پولدار و سرمایه داران میباشد و همچنین مافیای کنکور و نهایی از این اب گل الود ماهی میگیرند کاش به جای تظاهر به خوب بودن یک مقدار میزان استرس نسل جوان را درک میکردند و مانند کشور های پیشرفته بدون ازمون ورودی دانشجویان میتوانستند تحصیل کنند فرار مغز ها و قرار گیری بی استعدادان همواره رواج داشته و با کارزار و درخواست حل نمیشود عدالت اموزشی سالهاست به خاک رفته
💬 پاسخ
نیلوفر بیات : انشالله ک لغو نشه به ما ک ظلم شد حوزه امتحانی ما پر تقلب بود بی عدالتی بزرگی بود امیدوارم که لغو نشه و کنکوری های ۱۴۰۴ و به بعد هم استرس بکشن و غصه بخورن تا بفهمن ما چقد زجر کشیدم ما که سهمیه ایثارگری نداشتیم / منطقه محروم بودیم / تاثیر قطعی معدل ک اومد اکثریت نمره با تقلب گرفتن اینجا هم دارن نظر میدن و خودخواه هستن
💬 پاسخ
امیررضا علیزاده : تقلب به وفور سره جلسه امتحان نهایی🤦 عدم تصحیح درست و بادقت برگه🤦 فرصته مضخرف و یکباه ترمیم معدل🤦 و بیش از 20تاامتحانه پراسترس امسال که هرکدومو اگه به هر دلیلی خراب کردی از رشته تاپ میمونی🤦 باید لغو بشه تا همه جارو به گند نکشیده
💬 پاسخ
منصور تاجیک : اگر نمیخواید نهایی حذف بشه پس حداقل فقط دوازدهم باشه نه اینکه دهم و یازدهم و دوازدهم و کنکور واقعا به دانش آموزان فشار میاد و از درس زده میشن....
💬 پاسخ
محمد باقر : کسی که نهایی نتونه کنکور نمی تونه کسی که ورقه رو واقعا خوب نوشته دیگه تصحیح سلیقه ای شاملش نمیشه و نمرش رو میگیره
💬 پاسخ
آلاله گل در پاسخ به محمد باقر: قطعا تو یک دهه شصتی ک ندونسته وضعیت دوران خودتونو با الان مقایسه می‌کنی. و میگین اگه کتابو درست میخوندین امتحان هم خوب می‌دادین😑یعنی این همه آدم کتابو الکی خوندن؟؟؟ ( خواهشاً همه نظرات منو تایید کنید
💬 پاسخ
فاطمه قهرمانی در پاسخ به محمد باقر: چرا شامل میشه بنده نمره ۱۸ یک درسم شده ۱۹.۷۵ ولی وجدان دارم و حاضر نیستم از این مصوبه حمایت کنم . امثال شما هیچوقت نمیفهمم نمره ی کم بشه زیاد یا نمره ی زیاد بشه کم یعنی چی . میدونی چرا؟ چون دانش اموز نیستی و مافیایی من هردو حالت رو تجربه کردم . چرا نمره ی ۲۰ من باید بشه ۱۸.۵ ولی نمره ۱۸ بشه ۱۹.۷۵؟ کمی تعقل واقعا . ما کنکوری های ۴۰۴ خواهان لغو مصوبه هستیم . ننگ بر این مافیا
💬 پاسخ
فاطمه پورحسینی در پاسخ به محمد باقر: هر معلمی یه چیز مد نظرش هست هر چند پاسخنامه باشه حداقل اگه تست بود یه گزینه جواب بود این قانون مصداق بارز تبعیض هست جایی که عدالت تو آموزش بر قرار نیست عدالت توی امتحان گرفتن یکی شوخی بی مزس
💬 پاسخ
مریم چیدان : سلام، لطفا یه فرصت دوباره برای دیدن جواب اعتراضات بدین خیلیا اصن ندیدن لطفا!!
💬 پاسخ
نمایش نظر های بیشتر

اخبار مرتبط با این کارزار



اگر شما خبر تازه‌ای دارید لطفا لینک خبر رسمی آن را از طریق کلید فوق ثبت نمایید.


ثبت رسمی در دبیرخانه

نامه تأیید امضاهای این کارزار جهت ثبت و پیگیری صادر شد.

پیگیری ویژه کارزار

با استقبال بی‌نظیر شهروندان، این کارزار در فهرست پیگیری‌های ویژه قرار گرفت.

ارسال برای رسانه‌ها

با استقبال ۵ هزار نفری، خبر این کارزار مهم برای رسانه‌ها ارسال شد

تأیید کارزار جهت انتشار

این کارزار در چهارچوب قوانین پلتفرم کارزار تأیید و منتشر شد.



این کارزارها را هم حمایت کنید: