درخواست محاکمه مسئول خائن در هر رده‌ای و اصلاح نحوه مدیریت کشور

#ایران_برای_همه_ایرانیان

درخواست محاکمه مسئول خائن در هر رده‌ای و اصلاح نحوه مدیریت کشور

به نام خدا

جناب آقای دکتر پزشکیان
رئیس جمهور محترم

با سلام و احترام،

عدم محاکمه بسیاری از مسئولان و مدیران در قبال ترک فعل‌های قانونی، تصویب قوانین ضد تولید و اشتغال به نفع رانت و مافیای حوزه‌های گوناگون، و عدم بازخواست و تنبیه مدیران میانی و ارشد کشور از جمله رئیس جمهور و وزرا، موجب شده تا هر فرد نالایق و فرصت‌طلبی با وعده‌های بی‌پایه و اساس، شعور و شرف مردم را با سوءاستفاده از اوضاع معیشتی بد به سخره بگیرد. نتیجه این اقدامات، نارضایتی مردم از بازیچه شدن و کاهش مشارکت در انتخابات شده که این موضوع می‌تواند موجب عدم همراهی اکثریت مردم در تحقق اهداف دولت و در نهایت حرکت کشور به سمت مرزهای نابودی باشد.

سال‌هاست که مردم کشور از ظلم، بی‌عدالتی، رانت و مافیای موجود در تمامی عرصه‌ها از جمله آموزشی، هنری، سینمایی، ورزشی و به ویژه اقتصادی رنج می‌برند و هر سال به تعداد این افراد افزوده می‌شود. این نارضایتی‌ها در انتخابات اخیر نیز به‌وضوح مشهود بود.

عدم انتخاب مدیران بر اساس شایسته‌سالاری، وجود مدیران و مسئولانی غیرمتخصص که تنها دارای مدارک تحصیلی بدون شایستگی عملی هستند، زندگی و معیشت مردم را به شدت تحت تأثیر قرار داده است. همچنین عدم استفاده از جوانان مجرب و متخصص خارج از دایره مدیران فعلی، فارغ از هر دین، مذهب و نژاد، منجر به روی کار آمدن مدیران فاسد و فرصت‌طلب شده و نارضایتی و ناامیدی را در بین مردم تقویت کرده است.

وجود قوانین ضد تولید و اشتغال و قدرتمندی مافیای مسکن و خودرو، در کنار انفعال مسئولان، بی‌انگیزگی مدیران دولتی، سوءاستفاده برخی از مسئولان، خلأهای قانونی و باگ‌های اقتصادی که شبکه‌های رانت و مافیا را برای اختلاس و از بین بردن سرمایه‌های مردم قدرتمندتر کرده است، مشکلات بسیاری را ایجاد کرده است. مهم‌تر از همه، عدم محاکمه آنها و عدم تغییر در زندگی و معیشت مردم پس از محاکمه‌های قبلی مسئولان خاطی، مردم را به ستوه آورده است.

عدم انتقادپذیری مدیران و مسئولان، پرونده‌سازی برای منتقدین و زندانی کردن آنها، عدالت را به نفع دزدان، اختلاسگران و مفسدان سنگین‌تر کرده است.

مردم از مدیریت‌های چرخشی، بی‌عدالتی‌ها و عدم مشارکت واقعی در امور کشور به ویژه عرصه اقتصادی، رانت و مافیای موجود در تمام حوزه‌ها به ستوه آمده‌اند.

اکنون که هنوز هیچ وزیر و استانداری را منصوب نکرده‌اید، ما این کارزار را اجرایی کردیم تا مبادا شائبه دشمنی و خصومت شخصی با وزیر یا استانداری در ذهن بیاید.

محاکمه مسئولان خاطی در قبال ترک فعل‌های قانونی، مسامحه‌کاری‌ها و عدم اجرای دقیق و درست قوانین موجود با راندمان بالا، حلقه مفقوده نظارت بر عملکرد مدیران ارشد و میانی کشور است. انتصابات حزبی و شخصی و فامیلی که اغلب به دور از شایسته‌سالاری انجام می‌شود نیز به این مشکلات دامن زده است.

تصویب قوانین غیرکارشناسی در کنار خلأ قانونی برای برخی تعاملات اجتماعی و اقتصادی، موجب بروز هرج و مرج و اعتراض و نهایتاً شورش در کشور می‌شود که امنیت جانی و مالی شهروندان به ویژه جوانان آینده‌ساز کشور را تهدید می‌کند. این مسائل به جای کار و تولید و اشتغال و تفریح و شادی، زندان و شکنجه و ناامیدی را به همراه دارد و موجبات نارضایتی مردم و عدم مشارکت حداکثری را فراهم کرده است.

لذا اگر قرار باشد با انتصابی غلط یا تصویب قانونی اشتباه، جوانان آینده‌ساز کشور به خطر بیفتند و دشمنان نیز از این وضعیت برای تضعیف نظام و کشور بهره‌برداری کنند، باید مسببین بوجود آورنده این شرایط یعنی رئیس جمهور و کل کابینه مورد محاکمه قرار گیرند.

محاکمه مسئولان خاطی حکم پیشگیرانه‌ای است تا همه مسئولان بدانند که عملکرد آنها پیامد دارد و حتی عملکرد دوستان و وزرا نیز برای آنها پیامدهای جدی خواهد داشت. بنابراین، خواهند کوشید تا با عقل جمعی تصمیم بگیرند و در قبال کوتاهی همکاران خود سکوت نکنند و بی‌تفاوت نباشند.

اگر وزیری یا مسئولی خلاف کند یا قوانین ضد تولید و اشتغال و منافع کشور و مردم تصویب و ابلاغ کند، سایر وزرا و مسئولان و در رأس آنها رئیس جمهور باید فوراً مداخله کنند تا احتمال بروز ناامنی و آشوب در کشور کاهش یابد. در شرایط کنونی که هیچ مدیر، وزیر یا رئیس جمهوری در قبال ترک فعل‌های خود و یا تصویب و اجرای قوانین اشتباه پاسخگو نیست، زندگی میلیون‌ها ایرانی دگرگون می‌شود و بسیاری خانواده‌ها از هم پاشیده می‌شود.

من به همراهی امضای میلیون‌ها ایرانی به‌عنوان نهادی کاملاً مردمی و غیرسیاسی تلاش خواهیم کرد تا آنجا که مجلس و سایر نهادهای نظارتی به دلیل مسامحه‌کاری یا غفلت و مصلحت‌ اندیشی‌های منفعلانه که به گواه تاریخ مصلحت کشور و مردم را از بین برده‌اند، کوتاهی می‌کنند، با ورود به موضوع و تعریف شخصیت فعال برای اکثریت مردم، مانع از بین رفتن سرمایه‌ها و منابع انسانی و مالی کشور شویم تا اعتماد عمومی خدشه‌دار نشود. موضوعی که مقام معظم رهبری سال‌هاست تأکید دارند که اعتماد مردم نسبت به دولت ترمیم شود، اما متأسفانه در انتخابات اخیر نتیجه عدم توجه به این موضوع مشخص شد.

ما با تبیین طرح‌ها و برنامه‌های درست و کارشناسی شده دولت، آنها را در اداره کشور سهیم کرده و نقش پررنگی برای مردم قائل خواهیم شد. این دقیقاً اجرای عملی شعار سال است که رهبری فرزانه ما بر آن تأکید دارند.

هر چقدر تعداد ما مردم در این کارزار بیشتر باشد، قطعاً محاکمه مسئولان موجه‌تر و احکام صادره پشتوانه قوی از دموکراسی و شرع خواهد داشت.

«من همان ایرانی با غیرتم، من یک از جمعیت ۶۰ درصدم؛ خون کوروش در رگانم، ذکر مولا بر لبم، آمدم تا ریشه‌ی مسئول خائن برکنم»

با احترام و امید به سربلندی ایران و ایرانی

19%
81 درصد مانده تا قرار گرفتن در لیست پیگیری ویژه کارزار
[اطلاعات بیشتر]

امضاکنندگان: 5645 نفر

  • علی شادزی مشهد طراحی نظارت اجرا

  • حسن زمانلو(حِسان) کرج وکیل دادگستری

  • مجتبی دنیائی تهران مدرس

  • مجید دشتی از کارزار 27950 تهران کارمند

  • سیامک چهرازی اهواز کارمند

  • محمد مهدی طالع زاری

  • سیدمجید میرمحمدی تهران کارمند

  • مائده گل صباحی گیلان تربیت بدنی

  • معراج بهزادیان تهران کنشگر اجتماعی

  • معصومه غلامپور معصومه ازاد

  • سید محمد حسینی مشهد کارمند

  • علی نوین پور تهران استاد دانشگاه

  • قاف تی وی قلعه گنج رسانه

  • محمدرضا پورکهندلی قلعه گنج مغازه دار

  • نظام راهیزاده قلعه گنج آزاد

  • احسان احمدی قلعه گنج معلم

  • میلاد خازنی قلعه گنج آزاد

  • محمود مجازدلفاردی جیرفت خبرنگار

  • علی حیدری کرمان ازاد

  • علیرضا میرزایی قلعه گنج دانشجو

  • مرضیه احمدی کرمان فرهنگی

  • اسماعیل حیدری قلعه گنج کارمند

  • فرشاد احمدی قلعه گنج آزاد

  • جلیل خانه زر رودبار جنوب کشاورز

  • محمدعلی رئیسی قلعه گنج پزشک

  • الیاس رئیسی کیا قلعه گنج آزاد

  • مصیب خارایی قلعه گنج کشاورز

  • محمدحسین احمدی قلعه گنج اکبر بیکار

  • یحیی احمدی قلعه گنج آزاد

  • زینب خواجویی قلعه گنج خانه دار

بحث و گفتگو

امیرحسین حسن پور : https://www.karzar.net/155948 درخواست متانسب سازی شهریه دانشگاه آزاد
💬 پاسخ
سید محمد حسینی : سلام و درود https://www.karzar.net/137585 همانطور که همه میدانیم یکی از این مسئولین ناکارآمد پرزیدنت فریدون و دار و دسته هستند از جمله هنرنمایی های ایشان گرانی بنزین و صبح جمعه مشهور ، ریزش بورس۹۹ پس از دعوت ایشان به بورس و خالی کردن خزانه مملکت از ارز و طلا و کاهش شدید ارزش پول ملی و برجام خسارت محض بالمره تقریبا هیچ ایشان بوده که آب خوردنمان راهم به آن گره زدند لطفا در کارزار محاکمه ایشان همت مشارکت بگمارید. تشکر🙏🌹
💬 پاسخ
نرگس شمس : برای این کار باید به کیم جونگ اون رهبر کره شمالی نامه بزنی نه پزشکیان.چون اون بهتر بلده کسانی که در وظیفشون کوتاهی کردن مجازات کنه .
💬 پاسخ
سارا ....سارا : https://www.karzar.net/against-acid-attacks هموطنان عزیز از کارزار بسیار مهم ضد اسیدپاشی حمایت کنید
💬 پاسخ
سعید زارعی : https://www.karzar.net/118013 تلنگر به صداوسیما با حذف برنامه پاورقی
💬 پاسخ
حمید رضا سلیمی : سلام لطفاازکازرار ما هم حمایت کنید.متشکرم👇 https://www.karzar.net/139799
💬 پاسخ
حمید رضا سلیمی : سلام. لطفا ازکارزار اعلام آمادگی به دولت برای خدمت به مردم حمایت کنید.باتشکر👇 https://www.karzar.net/139799
💬 پاسخ
علی آرگینی : سلام . شاید یه امضا کمترین کار برای کمک به شما باشه ولی کارزارتون رو امضا کردم ، به امید رسیدن صدای شما هم وطن عزیزم . چرا که ما کسیو به جز همدیگر به رسوندن صدامون نداریم . لطف می کنید کارزار ما را هم در مورد مقابله با آلودگی نوری بیرجند که اثرات بسیار بدی روی سلامتی و طبیعت آسمان شب می گذارد امضا بفرمایید . یه امضا چیزی نیست ممنونم https://www.karzar.net/118160
💬 پاسخ
علی شادزی در پاسخ به علی آرگینی: با سلام و عرض ادب /,سپاس بیکران از همراهی شما دوست بزرگوار و اندیشمند / اما مطمینا میدانید و ایمان داشته باشید که قدرت اتحاد مردم بسیار زیاد است ، فرعون با تمام دیکتاتوری اش با قدرت مردم سرنگون شد ، انقلاب اسلامی عزیز ما با قدرت مردم به روی کار آمد و اگر نبود ، خیانت و جهالت برخی انقلابیون نفوذی و فرصت طلب بظاهر متدین !!! امروز جمهوری اسلامی می‌توانست مظهر واقعی عدالت و آزادی باشد !! و گامی بلند بردارد برای ایجاد یک تمدن بزرگ ایرانی اسلامی و احیای دوباره امپراطوری پارس ها !!! اما صد افسوس که قدرتهای جهان ، استعمارگران و فراماسونها ، انقلاب ما را تاب نیاوردند .با نفوذ عوامل خود در پست های مدیریتی کشور در همه ی رده ها ،و در تمام عرصه های فرهنگی ، هنری ،آموزشی ، حوزوی و دانشگاهی ، ورزشی ،اطلاعاتی ،نظامی و بویژه اقتصادی ، تلاش کردند تا با تندروی های عواملشان در ابتدای انقلاب ، بنام دین و مذهب ، سپس تشکیل شبکه های رانت و مافیا در تمامی حوزه های فوق الذکر,با گماردن مدیران بیسواد ، فرصت طلب و طماع در پست های مختلف و تصویب قوانین ضد تولید و اشتغال ،زمینه را برای غارت و چپاول منابع کشور و مردم ، فراهم کنند و در نهایت با اختلاس ها و دزدی ها ، و خارج نشینی اختلاسگران ، از یک سو ناکارآمدی حکومت اسلامی را در افکار جامعه گسترش دهند و از سوی دیگر با فرار مغزها و سرمایه ها از کشور ، جهش تولید و اشتغال در اروپا و آمریکا را رقم بزنند !!! بی اعتمادی بین مردم و دولت را گسترش داده و عامل وضع کنونی را مدیریت حکومت اسلامی معرفی کنند !!! تا ازین منظر طی سه دوره مردم و بخصوص نوجوانان و جوانان کشور را از دین بیزاری به دین گریزی و در نهایت برای دین ستیزی آماده کنند تا با ایجاد ناامنی و شورش های ( اجتماعی ، اقتصادی ) که اغلب موج سواری و سواستفاده از حرکتهای مردمی در جهت تغییرات بوده ،زمینه را برای برای براندازی و جایگزینی جمهوری اسلامی با یک حکومت لاییک سکولار ، فراهم آوردند !!! تمامی اتفافات و حواشی کشور ، درین پازل جای می‌گیرند ،تا کم کم مردم تفاوت راست و دروغ را نداشته ، در نتیجه بهترین عملکرد را منفعل بودن بدانند !!! و این همان چیزی است که امروز کشور به آن دچار شده و نمود واقعی آن در انتخابات گذشته ملموس بود !!! در میان کمتر مردمی میمانند همچون شما بزرگواران ، که با راه اندازی و امضای کارزارهای متفاوت تلاش میکنند تا مانع هیپنوتیزم فکری رسانه ی جلاد شوند و این بسیار ارزشمند است .ما مردم و در کنار هم خواهیم توانست ، با ایجاد تغییرات در نحوه ی مدیریت کشور ، پاسخگو کردن مدیران و مسیولان ، فارق از هر حزب و جناح و تشکل سیاسی ، داغ کردن و هزینه دار کردن ، پست های مدیریتی ، و کوتاه کردن عمر مدیریتی اشخاص در سطح رییس جمهور و وزرا و نمایندگان مجلس ،گامی بلند برداریم برای جلوگیری از تشکیل شبکه های رانت و مافیا ، طی سالیان دراز مدیریتی افراد خاین و نفوذی و در نتیجه چپاول و غارت منابع کشور و مردم ، به سمت کمتر شدن ، میل خواهد کرد .کارزار (( محاکمه ی مسیولان و تغییر نحوه ی اداره ی کشور )) را به دیگران ، دوستان و بستگان و اطرافیان ، معرفی کنیم و همه را به مشارکت فعال دعوت کنیم ، بی شک اگر امضای ما ، چندین میلیون باشد ، قدرت اجرایی بیشتری خواهیم داشت و برنامه و اهداف ما ، احتمال موفقیت بالاتری بدست خواهند آورد و این مهم ، تنها با مشارکت همه ی مردم امکان پذیر است .بدیهی است پس از آن ، تغییر قوانین کوچکتر و منطقه ای اولا در دستور کار ، فعالان این جنبش مردمی قرار خواهد گرفت و ثانیا ، آسانتر و دست یافتنی تر خواهد بود .من از هیچ گروه و دسته و حزب سیاسی نخواستم که حمایت کند چون اعتقاد دارم وام دار کسی نباید بود ، بجز مردم .گرچه دوستان اعتقاد داشتند اگر حزب سیاسی حمایت نکند ، موفق نخواهم بود. ، اما به لطف خداوند منان ، قدرت مردم و عنایت حضرت صاحب الزمان ( عج) ایمان و اعتقاد دارم .و میدانم اگر خدا بخواهد ، مردم به صحنه خواهند آمد.همه با هم و در کنار هم برای سربلندی ایران و ایرانی .
💬 پاسخ
فارس زرگانی : https://www.karzar.net/136413 درخواست از رئیس جمهور محترم جناب آقای دکتر مسعود پزشکیان. 🔷️ مطالبه عمومی برای به رسمیت شناختن و بکارگیری برنامه های "دولت سایه" بطور مستقیم با مدیریت "جناب آقای دکتر سعید جلیلی"، در دولت جدیدِ رئیس جمهور جناب آقای دکتر مسعود پزشکیان، در جهت خدمت به ملت و ارتقاء سطح کیفیتی امور سیاسی و اقتصادی در تمامی سطوح کشور. https://www.karzar.net/136413
💬 پاسخ
سید محمد صفوی : https://www.karzar.net/138312 سلام به عزیزان . کارزاری جهت مطالبه به حق مردم بوشهر از دولت جدید ایجاد کرده ایم. لطفا به اشتراک بگذارید و حمایت کنید.
💬 پاسخ
محمدرضا حسنوند : رئیس جمهور قدرت بسیار کمی تو کشور ایران داره .
💬 پاسخ
خدارحم رئیسی : بی عدالتی که هر روز بیشتر میشود و وردی واعتماد کار دولت مردان به استماع انقلابی تا کی باید زیر بار فقر زندگی کرد با این کار زار موافق هستم وادارد نالایق را با دندان به دور بریزیم
💬 پاسخ
سهراب نکوئی : اول خودآقای پزشکیان بخاطر تحریف قرآن و نهج البلاغه باید محاکمه شود
💬 پاسخ
مجتبی سحرخیز : قبل از این کارها، اول ظریف و روحانی رو به دادگاه فرا بخوانید و محاکمشون بکنید دیگه بعد
💬 پاسخ
محمد عطایی قراچه در پاسخ به مجتبی سحرخیز: قانون برای همه نه فقط اهرم فشار برای بعضی ها
💬 پاسخ
هستی عرب سرخی : فرصت سالیانه برای شرکت در کنکور با ایجاد محدودیت در آزمون نهایی از بین رفته است. هر شخص بسته به تلاش خود در هر سال تحصیلی باید نتیجه بگیرد و گذشته فرد نباید مانع از تحصیل وی شود. فرصت محدود ترمیم معدل یعنی استرس مضاف برای دانش آموزان، فرصت محدود برای ترمیم معدل یعنی ناعدالتی در حق پشت کنکوری ها، یعنی شرکت در دومیدانی با پا های بسته ❌ برای عدالت آموزشی و بازگشت پشت کنکوری ها به ماراتن کنکور از کارزار ما حمایت کنید https://www.karzar.net/119755
💬 پاسخ
علی شادزی در پاسخ به هستی عرب سرخی: با سلام و عرض ادب / قطعا باید قوانین تغییر کنند ، و تغییر مقطعی یک قانون نمی‌تواند مشکلات را حل کند .حال آنکه مشکل شما حل میشود و مشکلاتی بباز برای داوطلبان سال آینده بوجود می آوردند . !!!! کارزار شما را امضا میکنم اما از دوستان خود بخواهید همه با تمام توان به کارزار ما بپیوندند .اصالتا برگزاری کنکور به هر شکلی باید ممنوع باشد ، بساط کنکور برداشته شود و مافیای کنکور را از بین برد .ما برای شما هم چاره داریم .همه باهم و در کنار هم برای سربلندی ایران عزیز
💬 پاسخ
امیر منصف : رئیس جمهور رئیس قوه مجریه است نه مسئول محاکمه
💬 پاسخ
علیرضاجعفرزاده : باسلام.اولا پزشکیان چکاره هست یکی رو محاکمه کنه دوما این حرفا همش از بیکاری هست بخدا.الان کارزار شده کار شبانه روزی سایت ها.یکی میشینه خونه یه چیزی به ذهنش میزنه،یا الاه شروع کرد به جمع اوری امضا..توروخدا بس کنید..ابرو ریزی نکنید.
💬 پاسخ
علی شادزی در پاسخ به علیرضاجعفرزاده: دوست عزیز اتفاقا اینجور جواب دادن شما از سر بیکاری هست ، نشستید توی خونه و احساس میکنید امر حرفی نزنید کسی شما رو نمی‌بینه !!!! من به شخصه ۲۰ سال هست در مناطق محروم کشور دارم خدمت میکنم ، جایی که قطعا شما یک ساعت هم نمیتونی دوام بیاری ، این کارزار هم راه انداختیم که فردا روزی اگر کاری کردیم ، برامون مثل قبل پرونده سازی نکنن و هزارتا اتهام بزنن !!! من تا حالا ۳ تا قانون عوض کردم تو کشور ، ۴ تا ابداع در زمینه های مختلف و یک شرکت دانش بنیان که نمونه بتن تولیدی ما در جشنواره برلین المللی ، مقام اول بدست آورده ، اتفاقا این کارزار رو راه انداختم تا ازین به بعد ، جلو هر زبانی که باعث دلسردی میشه بگیریم ، هر دهانی که بدون عمل فقط ایراد میگیره ، ببندیم ، بسه دیگه نشستن و حرف زدن و نظرات منفعل و دلسرد کننده دادن !!! اومدیم تا اگر لازم شد تو گوش مسیولین هم بزنیم و خواهیم زد ، اما قطعا باید روال خدمت به مردم تغییر کنه پس لطفا یا سکوت کنید یا همراه شوید ، قطعا نظرات شما در مسیر کاری ما تاثیری نخواهد داشت ، حالا شما بفرمایید تا حالا چه خدماتی برای مردم و کشور داشتید و چه هزینه هایی بابت ایجاد تغییرات درست ،پرداخت کردید ؟؟!!!
💬 پاسخ
حسین ذبیحی : محاکمه پیشکش شما.....التماس دعا داریم برای یک عذرخواهی ازطرف یک‌مسئول!!!!بعد هم کدام دادگاه‌وباکدام قضات می خواهد محاکمه کند؟یکنفرباادعای تقلب در انتخابات مملکت راباتش کشیدومحاکمه‌نشد!روحانی واحمدی نژادها بجای محاکمه‌سراز مجمع تشخیص مصلحت نظام‌درمیارند! از حالا یک صندلی درنشخیص مصلحت برای پزشکیان رزرو‌شده!!چه‌کشکی وچه‌ماستی؟محاکمه!!طنزاست
💬 پاسخ
علی شادزی در پاسخ به حسین ذبیحی: دوست عزیز ما مردم قرار هست محاکمه کنیم .با دقت متن رو میخوندین ، اگر خودشون مسیولذرو محاکمه نکردن ، ما مردم در کنار هم ، قطعا اونارو محاکمه خواهیم کرد .هرچقدر تعداد افراد امضاکننده بیشتر باشد ، قدرت بیشتری خواهیم داشت ‌.موفق باشید ان شاا...، بامید سربلندی ایران و ایرانی
💬 پاسخ
محمدتقی یوسفی : چرا از ایشون کاری رو میخواید که در حیطه اختیاراتشون نیست . این گارزار رو برای قوه قضائیه درست کنید لطفا
💬 پاسخ
محمدعلی شاد : امضای کارزار شما، وظیفه ای بود که انجام دادیم. شمانیز با امضای کارزار ما مبنی برپوشش کامل بیمه درمان آحاد جامعه توسط بیمه های پایه و بی نیاز از هرگونه بیمه تکمیلی را در لینک زیر امضاء بفرمایید. توضیح اینکه درآمد بیمه های تکمیلی درمان در سال ۱۴۰۲ بالغ بر ۸۴ هزار میلیارد تومان بوده است. (طبق اعلام بیمه مرکزی ایران). متشکرم. https://www.karzar.net/120363
💬 پاسخ
علی شادزی در پاسخ به محمدعلی شاد: با سلام و عرض ادب / درود بر شما / اعتقاد دارم خود ما مردم باید کاری انجام دهیم برای حمایت از هم در جهت تحقق اهداف همه ی مردم و کشور / کارزار شما امضا شد .موفق و موید باشید ان شاا...
💬 پاسخ
پرویز.شعبانی.سیرو ءی : درخواست محاکمه ازقوه قضاءیه می شود کرد نه قوه مجریه
💬 پاسخ
فضل اله کریمی قربان لک در پاسخ به پرویز.شعبانی.سیرو ءی: قوه قضائیه آبروی خود را هرچه زودتر بخرد. از محاکمه عوامل خود(قوه قضائیه) و نمایندگان فاسد قوه مقننه آغاز کند. نماینده سابق سیرجان و الان کرمان که با شگرد خرید رای از چتربازی به نما... رسیده عامل اصلی استخدام افراد بی صلاحیت در ارگانها شده، بی نظمی مالیاتی و سوئ استفاده های گسترده در کلیه ادارات، اداره کار و اداره اصنفاف بیخاصیت و فاسد و هزاران هزاران لابی که نتیجه آن نابودی پرپتانسیل ترین شهر ایران بوده. حکومت چاره ای جز محاکمه این افراد ندارد هرچه بیشتر لفت دهد به سقوط و بن بست زودتر نزدیک میشود. شهباز را محاکمه کنید
💬 پاسخ

اخبار مرتبط با این کارزار



اگر شما خبر تازه‌ای دارید لطفا لینک خبر رسمی آن را از طریق کلید فوق ثبت نمایید.


ارسال برای رسانه‌ها

با استقبال ۵ هزار نفری، خبر این کارزار مهم برای رسانه‌ها ارسال شد

تأیید کارزار جهت انتشار

این کارزار در چهارچوب قوانین پلتفرم کارزار تأیید و منتشر شد.



این کارزارها را هم حمایت کنید: