⚠️ زمان این کارزار به پایان رسیده است. می‌توانید کارزارهای زیر را حمایت و امضا کنید:

◻️ درخواست تصویب قانون منع ازدواج کودکان
◻️ درخواست تکمیل ظرفیت کارنامه قرمزها طبق مفاد دفترچه
◻️ درخواست دعوت از مسعود کرباسچی به عنوان معاونت صنایع دستی

درخواست جبران تمام ضررهای مادی، روحی و روانی وارده به سهامداران بازار سرمایه

#جبران_کلیه_خسارات_مادی_وارده_به_سهامداران

درخواست جبران تمام ضررهای مادی، روحی و روانی وارده به سهامداران بازار سرمایه

جناب آقای مسعود پزشکیان
رئیس جمهور محترم و منتخب ملت جمهوری اسلامی ایران

جناب آقای اژه‌ای
ریاست محترم قوه قضائیه

موضوع: جبران کلیه خسارات وارده مادی، روحی و روانی به سهامدارانِ بازار سرمایه و بورس

با سلام

احتراما ضمن معرفی؛ ما سهامداران حقیقی خرد و عمده، متضرر از سال ۱۳۹۹ با محوریت درخواست رسیدگی به اوضاع نابسامان بازار بورس، جبران کلیه خسارات مادی، روحی و روانی به خود وَ خانواده بخت برگشته سهامداران، با آرزوی توفیق روز افزون شما دست اندرکاران خدوم و زحمتکش و همچنین انتقاد بیشمار از عدم اقدام مثبت دستگاه اجرایی ذیربط ک اینگونه در قالب شعار عهد بسته و مقرر نموده بودند؛ اولویت اول بنده بورس خواهد بود، که علی الباطن و حتی علی الظاهر، اولیت آخرشان نیز نبوده و صرفاً با به کار گیری اشخاص فاقذ تخصص که با غصب ناحق صندلی ها در سازمان بورس و اوراق بهادار، نهادهای نظارتی بورس، عاملین و ناظرین بازار سرمایه، این بازارِ به اصطلاح بورس را مبدل به خانه‌ی رانتی اقتصادی خود نموده‌اند که بعضاً از اشخاص تکیه‌زده در مسند سازمان، مقاصد اصلی‌شان ورای درآمدهای نامشروع، گویی ایجاد ناامیدی و مسبب نارضایتی مردم نسبت به حکومت را پدیدار نمایند، با توجه به‌نحوه مدیریت سازمان بورس، مراتب اعتراض (ما) سهامداران و سرمایه‌گذاران خرد و عمده که جز امید بر خداوند متعال، شما رؤسای محترم دستگاه اجرایی و قضائی محترم و دسترسی محدود به سامانه کدال! ملجأ، پناه و تکیه گاه دیگری نداشته، به استحضار آن عالیجنابان میرساند؛
اولا ؛ بازار سرمایه و بورس در سراسر دنیا، نماد اقتصاد حکومت و دولت‌ها بوده و می‌باشد که از جایگاه ویژه و بسیار مهمی در کشورهای پیشرفته، در حال توسعه، حتی توسعه نیافته! و حتی حکومت‌ها و دولتهای تأیید نشده از سوی سازمان ملل! همچون(دولت طالبان) برخوردار است، حال آنکه این بازار از سوی عده‌ای مسئول فاقد تخصص، متأسفانه مبدل به یک پایگاه مافیایی وسیع و گسترده گردیده که از طریق صندوق‌های سرمایه‌گذاری فعال در بازار (بالاخص صندوق‌های بانکی)، شرکت‌های حقوقی فعال در بازار و همچنین افراد حقیقی مرتبط با این رانت که با نوسانگیری‌های روزانه! (با تزریق التهابات به بازار اقدام به خرید در کفِ قیمتی سهم و با ایجاد هیجانات کاذب اقدام به فروش آبشاری در سقفِ قیمتی سهم) به درآمدهای نامشروع و ارتزاق از ریشه و خون سهامدار حقیقی که از سال ۱۳۹۹ با تورم بی‌سابقه و نابودی سرمایه خودشان تا کنون حتی در اکثر نمادهای سهمی به اصل سرمایه خود نرسیده‌اند روی آورده، که موجبات تحمیل ضررهای سنگین و متعدد بی‌شمار مادی و معنوی به سهامداران شده است، حال آنکه این دسته موضوعات هیچ ارتباط و سنخیتی به بهانه‌های واهی بعضاً از مسئولین محترم بورسی و غیربورسی، من‌جمله: عدم دانش کافی سهامدار!!!، عدم مراجعه‌ی سهامدار به کدال و کنترل و ارزیابی ذات، بنیان و بنیاد سهم، عدم توانایی تحلیل و تکنیکال و اندیکاتور سهام از سوی سهامدار و... نداشته که یک دانش آموخته و فارغ‌التحصیل از دبستان دولتی در مقطع و دوره‌ی ابتدایی هم به راحتی می‌تواند به دستکاری شاخص، به‌کارگیری الگوریتم، اقدامات من‌قبیل به‌جهت جلوگیری به عمد صعودی بودن بازار و سهم‌ها، دخالتِ دستوری بازار پی ببرد.

جناب دکتر پزشکیان؛ ما سهامداران خرد و عمده بخت برگشته با زبان عامیانه و ساده معروض میداریم؛
مگر خدایی ناکرده جنگ و حمله و شکست و ویرانیِ حاصل از جنگ رخ داده که اینگونه سهامداران را از سال ۱۳۹۹ به خاک و خون کشیده اند، مگر گروگان گرفته اند؟؟! که اگر جنگ هم می‌شد نباید اینگونه می‌شد.

مگر ساختمان چند هزار میلیاردی بورس را که روزگاری استخراج ارز دیجیتال در آن از اهم فعالیتهای اصلی مدیران سازمان بورس بوده، خمپاره و ترکش خورده است که اینگونه خانواده‌های سهامداران را به خاک و خون کشیده اند؟؟!

مکررا اعلام میداریم؛ مگر گروگان گرفته اند؟؟

چگونه است که قیمت یک نماد سهمی، بطور مثال نماد و سهم بانکی که با رشد وحشتناک و سرسام آور اموال، املاک و مستغلات را به خود دیده یا در صنایع خودرویی با این همه فروش و اجبار به خرید و انحصار و انحصار و انحصار و قرعه کشی! از سوی شرکتهای پُررو و رانتخوار خودروسازان، با قیمت و تولید چند برابری که درسال ۱۳۹۸ بطور مثال قیمت هر سهم در هر نمادی ۱۰۰۰ تومان بوده، قیمت همان نماد سهمی (بدون هیچگونه افزایش سرمایه و هر بهانه ی بچه گانه ی دیگری) با تورم ایجادی در سال ۱۴۰۳ به مبلغ ۲۰۰ تومان! تقلیل یافته باشد؟، حساب سر انگشتی شما مسئولین محترم، پاسخگوی این شبهه های نامبارک خواهد بود.

جناب آقای اژه ای، ریاست محترم قوه عدلیه جمهوری اسلامی ایران؛جنابعالی در حکومت اسلامی در قوه قضائیه، عدلیه امام علی ع را صاحب منسبید، چگونه است که این اندازه رانت و رانت و رانت و دستکاری های مفتضحانه عشقی و عشقی ها و به خاک و خون کشیدن سهامداران را دیده اید و بر نتابیده اید؟!

چگونه است که قیمت یک محصول و کالا، از سال ۱۳۹۹ رشد فزاینده چند هزار درصدی داشته وَ با رشد چند صد برابری اموال و محصولات خود، شاهد کاهشی بودن سهم خود باشد؟!

ثانیا؛ همانگونه که مستحضرید بازار بورس و سرمایه‌ی کشور عزیزمان ایران در سالیان اخیر از سال ۱۳۹۹ (منجمله مرداد ماه ننگین سال ۱۳۹۹، ۱۴۰۰، ۱۴۰۱ و‌ اردیبهشت ماه ننگین سال ۱۴۰۲، روز به روز، هفته به هفته و ماه به ماهِ سال ۱۴۰۳)، هفته‌ها، روزها، ساعت‌ها، دقایق و ثانیه‌ها در سایه‌ی دخالت‌های صندوق‌های سرمایه گذار صرفاً نوسانگیر! بالاخص صندوق‌های بانکی، اشخاص حقوقیِ منتفع از اخبار بازار، با ایجاد ناامنی‌های اقتصادی در بازار سرماایه و بورس، بازی در جبهه مخالف و زمین اجاره‌ای دشمن! شاهد ریزش‌های سنگین بوده که با رویدادهای خدای ناکرده جنگ و خدای ناکرده کودتا هم شاخص نمی‌بایست تا این حد ریزش را شاهد می‌بود که بر اساس تأیید‌ مسئولین بلند پایه نظام (من‌جمله جنابعالی، ریاست محترم قوه قضائیه)، اساتید برجسته بازار و کارشناسان خبره، مسئولیت اصلی این ریزش‌ها؛ صندوق‌های سرمایه‌گذاری و اشخاص حقوقی بوده، که با ارتباط نامشروع بازار بورس و سرمایه، فروش آبشاری و خالی کردن سهم به سهامدار بخت برگشته‌ی بی‌خبر از خبرهای فروش رفته، موجبات ضررهای بی‌شمار مادی و روانی به خانواده سهامدار حقیقی و نسل‌های متولد نشده!! سهامدار گردید.

ابلاغ پنهانی خبر عمومیِ نرخ خوراک گاز در پتروشیمی‌ها و مورد استفاده در سایر منابع، به‌صورت رانتی، خالی نمودن سهم و فروش آبشاری سهم از طریق صندوق‌های سرمایه‌گذاری و اشخاص حقوقی:
ثالثا؛ به موجب مکاتبه صادره از سوی معاون محترم اول ریاست جمهوری جنابآقایمخبر، در جلسه متشکل از هیئت محترم وزیران، مورخ ۱۴۰۲/۰۲/۱۷ با موضوعیت ابلاغ نرخ خوراک گاز در پترروشیمیها و مورد استفاده سایر منابع در شرکت‌ها در سال ۱۴۰۲، اشخاص قلیل رانتخوار و مطلع از متن مکاتبه و ذینفعان قلیل و خاص مرتبط با سازمان بورس به فروش سهم با ورود فشار روانی سنگین و خالی نمودن سهم باصطلاح با فروش آبشاری اقدام، که مسببان اصلی ریزش بازار سهمها به میزان ۱۲۰ هزار واحد! بوده‌اند، حال آنکه این مکاتبه مجدداً در تاریخ ۱۴۰۲/۰۴/۰۷ از سوی سازمان بورس به‌صورت مکاتبه‌ی عمومی! انتشار یافته و مجدداً باعث ریزش سهم‌ها با همان محوریت ریزشی اولی بوده است که این نوع رسوایی باصطلاح (زد و بند بعضاً از مدیران فاقد صداقت و تخصص کشور) با فعالان حقوقی بازار سرمایه مایه تاسف، تاثر و تأسف و تألم و تاثر و تأسف و...! می‌باشد که اینگونه فساد گسترده چرا وَ چگونه موجبات تکیه زدن بعضاً از مسئولین در مسند و جایگاه پر اهمیت صندلی سازمان بورس، که ظاهراً بر اساس اهداف اساسنامه‌ی ایجادی ذهنی، نابودی سهامدار از اهداف این سازمان بوده!! می‌بایست همه‌روزه شاهد نابودی روح‌ و روان خود باشیم.
انتشار گزارش فساد شرکت‌های بورسی توسط احدی از نمایندگان مجلس:
رابعا؛ مطابق مصاحبه و انتشار کلیپ ویدیویی کوتاه از سوی جناب آقای لطف الله سیاهکلی، نماینده محترمِ سابق در مجلس و عضو کمیسیون سابق صنایع و معادن مجلس که دارای اهمیت فراوان به جهت تأیید فساد گسترده در بازار بوده که این‌گونه اظهار داشته‌اند؛
پشت سود کلان شرکت فولاد، فساد و رانت و هزینه تبلیغات انتخاباتی است و جای این سوال باقی می‌ماند که ناظران سهم، مدیران عامل و اعضای هیئات مدیره که ظاهراً حضور نامبردگان در مجامع صرفاً به تعیین پاداش حضور در جلسات ختم می‌گردد، چگونه شاهد این فسادهای متنوع بوده که حدالمقدور در صورت عدم صحت و سقم موضوع گزارش فساد(جناب آقای سیاهکلی) اعتراض را بر سکوت مقدم‌تر ندانسته‌اند تا نعوذ بالله با برکناری از تکیه زدن بر مسند خدمت رسانی مردم از نظام دور نمانند!!!
عدم تجدید ارزیابی املاک و اموال توسط شرکت‌ها و نمادهای بورسی:
خامسا؛ صورت‌های مالی اکثر نمادهای سهمی سرشار از ایرادات متعدد به شرح؛ عدم تجدید ارزیابی املاک و اموالِ ارزشمند بوده که علی‌الظاهر واحدهای ذیربط مالی و حسابرسی داخلی شرکت‌ها، نمایندگان موسسات حسابرس مستقر در شرکتها و بانک‌ها، هیچگونه رغبتی جهت انجام وظایف و الزام شرکت‌ها و بانک‌ها به انجام موضوع و النهایه ایفای تعهدات قانونی خود نداشته و ندارند که موضوع مطابق اساسنامه‌ی کذایی نانوشته‌ی سازمان بورس به جهت نابودی روح و روان و سرمایه سهامدار خرد و عمده متوقف گردیده که علی‌الظاهر در جلسات هفتگی منجر به اختصاص پاداش مدیران سازمان بورس با محوریت انتفاع به صندوق‌های سرمایه‌گذاری، بانکی و اشخاص حقوقی و همچنین اضطرار به سهامدار حقیقی به این مهم رسیده‌اند که؛ نکند با فعل انجام تجدید ارزیابی، باعث از بین نرفتنِ روح و روان سهامدار بشویم! نکند سهامدار بخت نَبرگشته به اصل سرمایه خود که با تورم نقطه به نقطه نابود شده برسد، نکند باعث اقداماتی شویم تا از مقاصد این رانت ایجادی، سهامدار حقیقی (هم) منتفع گردد و هزار نکندهای فراوان که موجبات افعال اقتصاد دستوری را فراهم نموده است را تخریب ننماییم!
قیمت‌گذاری دستوری (صرفا سهام)در بازار سرمایه:
سادسا؛ مجموعه بازار سرمایه و بورس کشور عزیزمان، ایران در دوائر گذشته، جزو بازارهای نسبتا ارزشمند سرمایه‌ای در دنیا بوده، که متأسفانه بر اساس بکارگیری بعضاً از افراد نابالغ در حیطه‌ی تخصص و صداقت، تورم‌های سالیانه و نقطه به نقطه در حوزه صنعت، معادن و فلزات، دارویی، غذایی، و...، علی برکت الله در حوزه‌های مسکن و خودرو شاهد افزایش افسار گسیخته قیمت‌ها بوده‌ایم، بطوریکه قیمت خودروی پژو ۲۰۶ مدل ۹۸ فاقد رنگ!! (یا همان لندکروز) مسئول و نماینده محترم دولت در مجلس، که بر اساس اظهارات نماینده محترم مجلس(جناب آقای رشیدی کوچی) و مستندات واقع، نامبرده عضو هیئت مدیره چند شرکت خودرویی بوده، قیمت محصول و خودروی فوق از ۳۵۰ میلیون ریال به قیمت خون و دیه یک انسان کامل و بالغ مبدل گردیده و جای این سوال باقی می ماند چگونه است که با افزایش چند صد برابری قیمت‌ها در محصولات، شاهد کاهشی بودن قیمت سهم نسبت به سال ۹۹ بوده‌ایم که عنوان این موضوع در هر کشور دیگری موجبات تعجب، تضرع و اعطای پناهندگی از سوی مسئولین بورسی و مهاجرتی آن کشور به این سهامدار بخت برگشته خواهد شد.

استدعا و خواسته ی ما سهامداران متضرر از سال ۱۳۹۹؛

جناب آقای دکتر پزشکیان، با توجه به موارد معنونه، همچنین عدم اقدام مثبت و حمایت دولت قبلی با وجود قول‌های متعدد انتخاباتی وسیعِ روسای محترم قوا و نمایندگان محترم مجلس و (صرفا تولید شعار در مقوله‌ی قول و قرار از سوی بعضاً مسئولین ناکارآمد) با خارج نمودن وضع و اوضاع ۳ (سه) روزه‌ی بازار، توسط احدی از مدیران فعلی که در نماد تحت مدیریت در ۳ سال مدیریت سهمی خود وامانده و صرفاً در ۳ (سه) روز شروع کاری ابتدایی خود علی‌الظاهر نسبت به استخدامِ و بکارگیری صرفاً اشخاص دارای تخصص و علم نوسانگیری اقدام نموده و خصوصا در سایه‌ی اقدامات بعضاً مدیران بازار سرمایه با ایجاد شک، تردید و شبهه سهامداران در خصوص رانت‌های واقع و شبهات من‌قبیلِ؛ ایجاد اخبار کذب و انتشار گسترده آن در بازار سرمایه توسط عاملین و کارکنان اشخاص حقوقی، دخالت دولت و اشخاص حقوقی و دستوری بودن بازار سرمایه، عدم تجدید ارزیابی اموال شرکت‌ها و بالاخص بانک‌های عامل تورم‌زا که با خرید زمین و مسکن، مصادره خانه و کاشانه، شرکت‌ها و کارخانه‌ها به بنگاهداری روی آورده و‌ عاملان اصلی تورم در عموم بخش‌ها با سفته‌بازی‌های گسترده بوده و خصوصا، علی‌الخصوص، بویژه، خاصه؛ خواستار جبران کلیه خسارات وارده با هر روشی (سهام جایزه، پرداخت کلیه خسران وارده به سهامدارانی که بی اطلاع از اخبار آن چنانی، تمام سرمایه و زندگی شان در این بازار سرمایه به اصطلاح فاقد صاحب!! و متشکل از مدیران رانتخوار که با ارتزاق از خون سهامداران، کمر به نابودی سهامداران بسته و در حکومت اسلامی در این امر توفیق و توفیر داشته اند) با برکناری فارغ التحصیلانِ دانشگاه‌های فاقد محوریت با بازار سرمایه، این شبهات را بر طرف ساخته و جان و قوت دوباره ای به سرمایه گذارو بازار سرمایه بخشد.

در خاتمه‌ی این درخواستِ ما سهامداران متضرر از سال ۱۳۹۹، خواستار اقدام مثبت در خصوص جبران کلیه خسارات وارده مادی به سهامدار و خسارات بیشمار وارده روانی به خانواده‌های سهامدار در راستای قول‌های صادره به جهت جبران ضررهای سالیان گذشته، ایجاد تغییرات اساسی در حوزه مدیران این مسند و جایگاه ویژه صورت و اجازه ندهید این‌گونه اقدامات مدیران قلیل نالایق و فاقد تخصص با تاثی از شعربیت؛
از دشمنان برند شکایت به دوستان // چون دوست، دشمن است شکایت کجا بریم، شبهات و شائبه‌ها را دوچندان نماید.

با تشکر، سهامداران نابود شده در جمهوری اسلامی ایران.

⚠️ در متن این نامه ادعاهایی مطرح شده که «کارزار» نمی‌تواند آنها را تأیید یا تکذیب کند و مسئولیت حقوقی آن با نویسندگان و امضاکنندگان نامه خواهد بود.

زمان این کارزار به پایان رسیده است.

جهت اطلاع از نتیجه این کارزار و خبرهای مربوط به آن به کانال تلگرام یا صفحه اینستاگرام کارزار مراجعه نمایید.

امضاکنندگان: 158 نفر

  • صادق ملکی صوفحسن

  • مهدی محمدیان

  • مائده گودرزی

  • محمدمهدی ازادپور

  • سید اسمعیل سیدی

  • مهدی جرجندی

  • سولماز قربانی

  • منصور محمدی

  • فاطمه رنجبر کبوترخانی

  • مجید صالحی

  • محمد صادق رستمی

  • محسن قره خانی

  • نیره طالبی زاده سردری

  • جواد محمدی

  • رضا علیقلی

  • محمدرضا جلیلی

  • ملیحه رب دوست

  • محسن گنجی

  • فیروزه بهلولی

  • میثم وحیدی

  • هادی پورعلیخان

  • علی رحیم بیگی

  • محمد طاهری

  • محمد جهانشاه

  • اصغر آقایی

  • یداله حمیدی متین

  • مرتضی کاربخش

  • محسن حسین زاده

  • رسول مهری

  • محمدحسین مجیدی

بحث و گفتگو

حمید غلامی : سلام،جهت حمایت ازکارزارواردات خودروهای باکیفیت خارجی روی لینک زیر کلیک نماییدوسپس لینک زیررا برای دیگران ارسال نماییدwww.karzar.net/143358
💬 پاسخ

اخبار مرتبط با این کارزار



اگر شما خبر تازه‌ای دارید لطفا لینک خبر رسمی آن را از طریق کلید فوق ثبت نمایید.


سلب مسئولیت

در متن این نامه ادعاهایی مطرح شده که «کارزار» نمی‌تواند آنها را تأیید یا تکذیب کند و مسئولیت حقوقی آن با نویسندگان و امضاکنندگان نامه خواهد بود.

تأیید کارزار جهت انتشار

این کارزار در چهارچوب قوانین پلتفرم کارزار تأیید و منتشر شد.



این کارزارها را هم حمایت کنید: