حمایت مردمی از تنها بانوی وزیر کابینه پیشنهادی، سرکار خانم مهندس فرزانه صادق مالواجرد

#فرزانه_صادق_مالواجرد

حمایت مردمی از تنها بانوی وزیر کابینه پیشنهادی، سرکار خانم مهندس فرزانه صادق مالواجرد

جناب آقای دکتر پزشکیان
ریاست محترم جمهور

جناب آقای دکتر قالیباف، ریاست محترم مجلس شورای اسلامی

نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی

ما امضاکنندگان این نامه ضمن ابراز خوشحالی از معرفی سرکار خانم دکتر فرزانه صادق مالواجرد به عنوان وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی از سوی جناب آقای دکتر پزشکیان به مجلس شورای اسلامی، بر قابلیت‌ها، تخصص و تعهد ایشان در عمل به سیاست‌های کلی نظام در حوزه راه و شهرسازی، برنامه هفتم توسعه جمهوری اسلامی و اسناد بالادستی در زمینه توسعه شبکه ریلی، کشتیرانی و ساختار هواپیمایی کشوری شهادت می‌دهیم. خانم دکتر مالواجرد گذشته از آنکه الگوی دولت بانویی پرتلاش و موفق است در پی‌افشاری بر اصول معماری ایرانی-اسلامی، حفاظت از نظام شهرسازی و بافت‌های با ارزش شهرهای کشور و محیط زیست شکننده ایران در مقام دبیر شورای عالی شهرسازی استانداردهایی جدید را پدید آورده که در نتیجه آن ضمن حفظ و توسعه ارزش‌های معماری و شهرسازی ایرانی-اسلامی، بعضاً جلوی منافع نامشروع بسیاری از زمین‌خواران و قانون‌شکنان حوزه‌های شهری را سد کرده و اهمیت و توجه دوچندانی به طرح‌های مصوب شهری، منطقه‌ای و ناحیه‌ای را موجب گردیده است.

با عنایت به جایگاه معاونت معماری و شهرسازی وزارتخانه و تمرکز کلیه طرح‌های برنامه‌ریزی فضایی کشور از مقیاس طرح‌های آماده‌سازی و طرح‌های جامع و تفصیلی شهری تا طرح جامع سرزمین (که معادل طرح آمایش سرزمین است)، حوزه تحت ماموریت ایشان در این وزارتخانه برخورد مستقیم و پیوسته‌ای با حوزه‌های مهم نظیر شبکه راهی و بزرگراهی، شبکه ریلی، موقعیت و کارکرد اسکله‌های کشتیرانی و فرودگاه‌های کشور داشته است به گونه‌ای که کلیه طرح‌ها و برنامه‌های عمده این وزارتخانه نخست در کمیته‌های پنج‌گانه زیرمجموعه این معاونت و سپس در شورای عالی معماری و شهرسازی کشور به طرح، بررسی، نقد و تکمیل می‌رسد. به شهادت متخصصین حوزه‌های مختلف درگیر این طرح‌ها بویژه متخصصان توسعه، شهرسازی و برنامه‌ریزی و آمایش سرزمین، دوران تصدی ایشان در این معاونت دورانی سرشار از نوآوری و تلاش برای تحقق و پیشبرد آرمان‌ها و برنامه‌های طرح‌ریزی شده در یک بستر اصولی و مردم محور بوده است.

از طرفی به عنوان یکی از نقاط قوت برنامه ایشان برای وزارت راه و شهرسازی، طرح و برنامه حوزه مسکن است که با نگاهی جامع به قشرهای نیازمند مسکن، خصوصاً طبقه متوسط و آسیب‌پذیر جامعه، توجه ویژه دارد و مژده‌بخش ثبات در سیاست‌گذاری، حفاظت بافت‌های با ارزش شهری و ساماندهی بافت‌های فرسوده در شهرهای کشور است.
تجربه مدیریت ایشان در حوزه کلانشهر تهران و برخورد علمی و روشمند با چالش‌های شهری و مشکل شهرفروشی، ایشان را به یکی از مدیران خوش‌نام در ساماندهی شهر به نفع شهروندان و ضرورت‌های شهرنشینی در عین تسهیل در توسعه تعاملات میان‌بخشی در ابرشهری پرچالش و چند فرهنگی تبدیل ساخته است.

جناب آقای دکتر پزشکیان، به انتخاب شما تبریک گفته و امید استمرار حمایت حضرتعالی از ایشان، بویژه پس از رای اعتماد نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی را داریم. از جناب آقای دکتر قالیباف و نمایندگان شریف مردم در این مجلس هم تقاضا داریم با توجه به ضرورت صحه‌گذاری به قابلیت زنان فرهیخته، متخصص و متعهد کشور، با رای اعتماد خود به سرکار خانم دکتر فرزانه صادق مالواجرد برای دختران و زنان مشارکت‌جوی کشور الگویی از تعهد و تخصص، مهارت و قابلیت و سلامت و متانت را معرفی نمایند.

این کارزار موفق شد!

برای اطلاعات بیشتر در رابطه با تأثیرگذاری و موفقیت این کارزار اینجا را کلیک کنید.

حمایت از وبسایت کارزار

امضاکنندگان: 3358 نفر

  • سیدحسین یحیوی

  • مریم السادات تقوی اهرمی

  • حیدر نجارلو

  • رستم مولایی زراسوند

  • سید محمد زهیر غرضی

  • حمید شریف

  • مونس کشاورز

  • یاسمن حسین زاده

  • مسعود عسگری

  • منصور سمیعی

  • محمدکریم آسایش

  • پویا امین‌لاری

  • الهام مولوی زاده

  • هاله جواهری

  • سمیه عالمی پسند

  • باقر علیزاده

  • سنا توجه

  • حمیدرضا محروقی

  • ملیکا سادات بیت سیاح

  • حمید ملکی

  • بهتا بهادری

  • ترانه یلدا

  • ملیحه شاه ولی

  • فاطمه فرجام طلب

  • محمد نظرپور

  • شهاب الدین کرمانشاهی

  • نریمان مصطفایی

  • ملیحه شاه‌ولی

  • زهرا شاهنوش

  • فریدون آقابابایی آرتیمانی

بحث و گفتگو

باران کریمی : حمایت از زنان تاریخ صدای ما را بشنوید ما به دنبال ایجاد تغییر هستیم کارزار حمایت از زنان تاریخ به منظور ارتقاء و آگاهی و حمایت از دستاوردهای زنان در دوره ساسانیان منظور من پادشاه ایران پوران دخت و آ زرم دخت است زنان همیشه نقش های کلیدی در شکل گیری جوامع وفرهنگ ایفا کردند اما صدای آنها گاهی نادیده گرفته می شود چرا باید به ما بپیوندید ؟ آگاهی با ما همراه شوید که پوران دخت وآزرم دخت پادشاه ایران را به اشتراک بگذاریم حمایت با حمایت از این کارزار به حقوق زنان کمک کنید تغییر بیاید باهم صدای زنانی بزرگ چون آزرم دخت و پوران دخت را تقویت کرده به نسل های آینده برسانیم چگونه می توانیم کمککنید؟ این لینک را به اشتراک بگذارید https://www.karzar.net/153578 ودوستانتان را دعوت کرده تا به ما بپیوندند در کارزار ما شرکت کرده و صدای خود را به ما برسانید #قدرت-زنان #آزرم دخت-بزرگ #پوران دخت -بزرک #حمایت از -حقوق زنان #حمایت -از پادشاهان زن تاریخ #تغییر مثبت همین حالا به ما بپیوندید!
💬 پاسخ
عرفان غلامی : بنده با انتخاب سرکار خانم فرزانه صادق موافق هستم ، ولی بشرط آنکه در واگذاری زمین رایگان با متراژ 200 متر ، برای کسانی که اصلا اوضاع مالی خوبی ندارند و در منزل اقوام و خویشاوندان زندگی میکنند ، حالا چه یک نفر باشد که بتواند ازدواج کند ، وچه ده نفر باشند. خواشمندم به تمام بنیاد مسکن استانها و شهرها حتما ابلاغ نمایید . ودر صورت عدم واگذاری ، بر خورد شود . زمین خدا فراوان است ، همان طرحی که دکتر محمود احمدی نژاد میخواستند انجام دهند . کسانی هستند حتی در بیرون و خیابان زندگی میکنند . در این خصوص بنده ، تمام قد در خدمتگزاری آماده هستم .
💬 پاسخ
منصور وثیق : دیگه رهبری خودشون گفتن که ایشون هم عضو کابینه بشن ، کمپین برای چی ؟
💬 پاسخ
نوید خواجه حسینی : بعنوان یک پژوهشگر شهرساز تمام قد از ایشان دفاع کرده و برای تحول در ساختار ضعیف وزارت راه و شهرسازی از مجلس محترم درخواست دارم که با رای قاطع به ایشان اعتماد کنند
💬 پاسخ
قاسم غلامی : سلام عرض میکنم خدمت خانم دکتر انشالله که رای اعتماد از مجلس می گیری وبه عنوان وزیر راه وشهر سازی برای مردم ایران عزیز خدمت صادقانه انجام دهی اینجانب به نمایندگی ازمردم احمدآباد خارتوران شاهرود بعداز گرفتن رأی اعتمادخواهشمنم کمی هم به فکر جاده های منطقه ماباشید
💬 پاسخ
محمدرضا عباسی : صد در صد با ایشان مخالفیم
💬 پاسخ
نوید خواجه حسینی : خانم مهندس مالواجرد هم از نظر تخصصی و هم از نظر سن بهترین گزینه است و من بعنوان یک فعال حوزه شهری و پژوهشگر این تخصص تمام قد اعلام حمایت میکنم از این بانوی فرهیخته و آروزی توفیق و تندرستی دارم برای ایشان
💬 پاسخ
حسین ذبیحی : بااحترام به خانم فرزانه صادق مالواجرد ایشان در این همه پست ومسیولیت که داشته اند بگویندنتیجه اش چرا این وضع نابسامان شهری و محیط زیست و مسکن سازی وتصرف ارتفاعات وساخت وساز والودگی کلان شهرها و.....می‌باشد.ایا ایشان برنامه جامعه ای برای هزاران مشکل مردم درشهرهادارند؟
💬 پاسخ
منصور سمیعی در پاسخ به حسین ذبیحی: شما احتمالا هیچ سنخیت و آشنایی با امورات شهر و همچنین شرح وظایف دبیری شورای عالی شهرسازی و معماری ایران ندارید.
💬 پاسخ
علیرضا یگانه : از زنان به عنوان وزیر این وزارت مهم حرف شنوی ندارند
💬 پاسخ
محمد محبی : قول میدم اونی که متن کارزار رو نوشته اصلا نمیدونه خانم مالواجرد در معاونت شهرسازی چه سد محکمی در روند اجرای پروژه های تهضت مسکن بوده. اگه رای آورد خودتون متوجه خواهید شد. از کارمندان وزارت راه و شهرسازی
💬 پاسخ
از کارمندان راه و شهرسازی در پاسخ به محمد محبی: ایشون مخالف نهضت ملی مسکن نبودند.مخالف سیاست های آقای بذرپاش بودند.
💬 پاسخ
رضا حسینی : خانم مالواجرد آدم شجاعی نیست و وضع موجود را حفظ خواهد کرد. ایشان به شدت محتاط و محافظه کار است و قدرت تصمیم گیری ندارد و در زمینه های حمل و نقل هم که هیچ آشنایی ندارد. حضور ایشان در وزارت راه وشهرسازی فاجعه بار خواهد بود و درصورتیکه رای اعتماد بگیره در کمتر از 6 ماه استیضاح خواهد شد.
💬 پاسخ
منصور سمیعی در پاسخ به رضا حسینی: شما خانم صادق را از نزدیک دیدید؟
💬 پاسخ
امید. علی اکبر : با سلام تنها وزیری که تخصص در همون رشته . و وزارت رو داره و از پایه بالا اومده موفق باشید انشالله
💬 پاسخ
علیرضا یگانه در پاسخ به امید. علی اکبر: ایشون موافق سرسخت ساخت خانه های ۳۰ متری هست
💬 پاسخ

اخبار مرتبط با این کارزار



اگر شما خبر تازه‌ای دارید لطفا لینک خبر رسمی آن را از طریق کلید فوق ثبت نمایید.


این کارزار موفق شد!

برای اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

ثبت رسمی در دبیرخانه

نامه تأیید امضاهای این کارزار جهت ثبت و پیگیری صادر شد.

تأیید کارزار جهت انتشار

این کارزار در چهارچوب قوانین پلتفرم کارزار تأیید و منتشر شد.



این کارزارها را هم حمایت کنید: