درخواست حذف شرکت‌های واسطه‌ای نیروی انسانی و برکناری آقای میثم لطیفی

#حمایت

درخواست حذف شرکت‌های واسطه‌ای نیروی انسانی و برکناری آقای میثم لطیفی

بنام خدا

رئیس‌جمهور محترم
جناب آقای دکتر پزشکیان

با سلام؛

احتراما با توجه به تأکید چندین باره و فرمایشات مقام معظم رهبری و شما برای عادلانه کردن پرداخت حقوق کارمندان و برقراری نظام جامع حقوق و دستمزد و رفع تبعیض‌های موجود مابین دستگاه‌های دولتی، از ضرورت‌های جامعه کارمندی است و شخص آقای لطیفی به‌عنوان معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور مانع و مخالف شدید در این راه است و سبب ایجاد نارضایتی‌های فراوان و ناامیدی در بین کارمندان شرکتی دولت شده است و حتی به خواسته نمایندگان مجلس هم توجهی نمی‌کند. بنابراین برای رعایت عدالت بایستی ایشان طبق قانون برکنار گردد. آقای لطیفی اظهار داشته که در صورت حذف نیروهای شرکتی، بدنه دولت بزرگ‌تر می‌شود و هزینه بودجه عمومی بالاتر می‌رود و چابکسازی از بین می‌رود. در جواب نامبرده، اولا نیروهای شرکتی از بودجه عمومی حقوق می‌گیرند و جزو بدنه دولت می‌باشند و نیروهای تحصیل‌کرده و با انتخاب و آزمون ورودی جذب شده‌اند و دارای مدرک تحصیلی در مقطع کارشناسی و ارشد و دکتری هستند و در مشاغل تخصصی و حاکمیتی به‌عنوان کارشناس و سرپرست خدمت می‌نمایند و خیلی زحمت‌کش و تلاش‌گر و با تجربه هستند و کارکنان شرکتی برای سازمان دولتی کار می‌کنند و شرکت‌های واسطه هیچ‌گونه نقشی ندارند و فقط به‌عنوان واسطه پول از سازمان دولتی می‌گیرند و حدود بیست درصد یا بیشتر را برمی‌دارند و بقیه را به نیرو با تأخیر و التماس پرداخت می‌کنند. خوب چرا مستقیم همین پول را نیرو پرداخت نمی‌کنند که هم به نفع دولت و هم به قشر زحمت‌کش کارگر باشد؟

اولاً طبق رأی دیوان عدالت اداری مبنی بر ابطال حکم آقای میثم لطیفی در جایگاه سازمان اداری و استخدامی، ولی متأسفانه کماکان خدمت می‌نماید.

دوماً، سه بار نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی تصویب کردند که شرکت‌های پیمانکاری که مثل زالو به جان نیروهای دولتی افتاده‌اند حذف شوند. چون نیروهای شرکتی یا پیمانکاری جزو بدنه دولت می‌باشند و برای دولت کار می‌کنند نه برای شرکت‌های واسطه‌ای یا پیمانکار و سابقه ۵ یا ۱۰ یا ۲۰ سال یا بیشتر دارند و حقوق و مزایای نیروی شرکتی از بودجه عمومی می‌باشند و شرکت‌های واسطه‌ای نیروی انسانی فقط دست در جیب کارگر و کارمند می‌کنند و ۲۰ درصد یا بیشتر از بودجه عمومی را حیف و میل می‌کنند که این شرکت‌ها هم به ضرر دولت می‌باشند و هم به ضرر کارگر.

سوماً آقای لطیفی سابقه‌ای در ارگان‌های دولتی را ندارد که درد کارگر یا کارمند رده پایین را متوجه شود. ضمناً نیروهای شرکتی همه به‌عنوان کارشناس و هم به‌عنوان نیروهای متخصص خدمت می‌نمایند و طبق فرمایشات مقام معظم رهبری و سیاست‌های کلی نظام اداری ابلاغی مقام معظم رهبری مبنی بر عدالت در استخدام و پرداخت و حمایت مستمر حضرت آقا از قشر زحمت‌کش کارگر، خواهشانه تقاضای حذف شرکت‌های واسطه‌ای و برکناری نامبرده و نصب مدیری دلسوز و با تجربه برای سازمان مهم اداری و استخدامی کشور مورد استدعا است.

⚠️ در متن این نامه ادعاهایی مطرح شده که «کارزار» نمی‌تواند آنها را تأیید یا تکذیب کند و مسئولیت حقوقی آن با نویسندگان و امضاکنندگان نامه خواهد بود.

2%
98 درصد باقی مانده تا انتشار در فهرست کارزارها
[اطلاعات بیشتر]

امضاکنندگان: 1 نفر

  • محسن احدی کارمند

بحث و گفتگو

اخبار مرتبط با این کارزار



اگر شما خبر تازه‌ای دارید لطفا لینک خبر رسمی آن را از طریق کلید فوق ثبت نمایید.


سلب مسئولیت

در متن این نامه ادعاهایی مطرح شده که «کارزار» نمی‌تواند آنها را تأیید یا تکذیب کند و مسئولیت حقوقی آن با نویسندگان و امضاکنندگان نامه خواهد بود.

تأیید کارزار جهت انتشار

این کارزار در چهارچوب قوانین پلتفرم کارزار تأیید و منتشر شد.



این کارزارها را هم حمایت کنید: