درخواست تشکر از جناب آقای دکتر میرزایی جهت خدمات خالصانه در دانشگاه فردوسی مشهد

#دانشگاه_فردوسی_مشهد

درخواست تشکر از جناب آقای دکتر میرزایی جهت خدمات خالصانه در دانشگاه فردوسی مشهد

جناب آقای سیمایی صراف

با کمال احترام، انتخاب شایسته شما به عنوان رئیس وزارت علوم، تحقیقات و فناوری را صمیمانه تبریک می‌گوییم. این موفقیت بزرگ نشان‌دهنده شایستگی‌ها و تلاش‌های مستمر شما در عرصه علم و آموزش کشور است. امیدواریم با مدیریت نوین و دیدگاه‌های سازنده‌تان، شاهد پیشرفت‌های چشمگیر در حوزه‌های علمی و پژوهشی باشیم و بتوانید در جهت ارتقاء سطح علمی و تحقیقاتی کشور گام‌های مؤثری بردارید.

ما جمعی از دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهد، صدای شایسته‌سالاری و به‌گزینی شما را شنیده‌ایم؛ از این رو لازم دیدیم که به عنوان جمعی از علاقه‌مندان به حوزه علم و دانشگاه، مراتب تشکر و قدردانی خود را نسبت به ریاست فعلی دانشگاه فردوسی، جناب آقای دکتر میرزایی شهرابی به سمع و نظر جنابعالی برسانیم.

ایشان در مدت کوتاه ۸ ماهه ریاست خود، با مدیریت کارآمد و نگاه کلان علمی، توانسته‌اند گام‌های مؤثری در راستای ارتقاء کیفیت آموزش و پژوهش در این دانشگاه بردارند و حفظ ایشان می‌تواند به استمرار این موفقیت‌ها کمک کند.

ایشان با برنامه‌ریزی‌های دقیق و اجرای استراتژی‌های نوآورانه، توانسته‌اند زیرساخت‌های دانشگاه را بهبود بخشند و امکانات آموزشی و پژوهشی را توسعه دهند. همچنین افزایش کیفیت دوره‌های تحصیلی و جذب اساتید برجسته از نقاط مختلف کشور و جهان، از دیگر اقدامات مهم ایشان بوده که به ارتقای سطح علمی دانشگاه کمک شایانی کرده است.

دکتر میرزایی شهرابی با تمرکز بر تقویت پژوهش‌های بین‌رشته‌ای، زمینه‌ساز شکل‌گیری پروژه‌های تحقیقاتی بزرگ و همکاری‌های بین‌المللی شده است. برگزاری کنفرانس‌ها و سمینارهای علمی، ایجاد فرصت‌های تبادل علمی و پژوهشی، و ارتقای مشارکت دانشجویان در فعالیت‌های علمی، از دیگر دستاوردهای ایشان به شمار می‌آید.

همچنین بهبود وضعیت خوابگاه‌ها، رسیدگی به وضعیت دانشجویان مادر و اجرای قانون جوانی جمعیت و رسیدگی به وضعیت دانشجویان تحصیلات تکمیلی و تلاش برای جذب و اشتغال ایشان و... از اقدامات مؤثر و مورد توجه دانشجویان بوده است.

تلاش‌های ایشان در راستای ایجاد محیطی پویا و خلاق در دانشگاه، نه تنها به پیشرفت دانشگاه فردوسی مشهد کمک کرده، بلکه تأثیرات مثبتی بر جامعه علمی کشور داشته است. برای همه این زحمات، از ایشان به عنوان یک مدیر توانمند و دلسوز صمیمانه تشکر می‌کنیم.

ما دانشجویان دانشگاه فردوسی فردای زیبایی را برای آینده علمی ایران متصوریم که جز با حضور مدیران باکفایت به ثمر نخواهد نشست. امید است با انتصابات شایسته شاهد سرعت بیشتر این مسیر روشن باشیم.

برای شما آرزوی موفقیت و توفیق در این مسئولیت خطیر را داریم.

با تقدیم احترام

 

60%
40 درصد باقی مانده تا نمایش ویژه در صفحه اصلی کارزار
[اطلاعات بیشتر]

امضاکنندگان: 604 نفر

  • فاطمه صفری

  • زینب محولاتی

  • فاطمه غفوریان

  • فاطمه کریمی

  • فاطمه صمدی

  • زهرا عبداله‌زاده

  • آیه آبکوه

  • زهرا شکوهی

  • فاطمه انتظاری

  • شادی بیحقی

  • علی تقی زاده

  • محسن هنری

  • مرضیه کارگر

  • زهرا حسینی

  • بنت الهدی رنجبریان

  • فاطمه ذوالفقای

  • فاطمه رضائی

  • طاهره سادات میرعطاالهی

  • زهره سنکار

  • محدثه گریوانی

  • فرزانه د

  • زینب ملک محمدی

  • فاطمه اکبری

  • سیده فاطمه بابایی

  • محمد مهدی

  • خانم عصار

  • مائده عباسپور

  • محمد نوعی

  • سیده فاطمه یعقوبی

  • نرگس حسین پور

بحث و گفتگو

یک تفکر : خیلی فرقه وقتی یک مسئله از یک رئیس دانشگاه پیگیری کنی بعد سه سال بگه ۱۰ سال دیگ بع اجرا میرسه به یکی دیگه بگی هفته بعدش اجرا شده باشه از حرف تا عمل مسئله اینست
💬 پاسخ
امید حضرتی : اخراج اساتید، تحقیر اساتید دلسوز و دانشجویان مفید برای جامعه، راه اندازی جلسات مکرر بسیج دانشجویی و بسیج اساتید و راه اندازی دسته عزاداری برای رئیس جمهور فقید، استخدام اشخاص جوان و بی تجربه، با تفکران نزدیک به جناح خاص از اقدامات دکتر میرزایی است. مبارک تمام جوانان آگاه و باوجدان که دانشجو هستند و یا الان نیستند و کارزار را امضا کردن. راهتان مستدام
💬 پاسخ
دانشجوی دیروز و فردا در پاسخ به امید حضرتی: برگزاری مراسم عزاداری برای رئیس جمهور شهید و جلسات بسیج، ارزش است یا ضدارزش؟ نقطه قوت است یا ضعف؟ حسن است یا عیب؟
💬 پاسخ
امید حضرتی در پاسخ به دانشجوی دیروز و فردا: این کارها چه دردی از درد مملکت رو دوا خواهد کرد؟
💬 پاسخ
ع. مبینی : این رییس جدید واقعا خیلی هوای دانشجوها رو داره و پیگیر مسایلشون هست. شنیدم تو همین مدت کوتاه کارهای بزرگی کرده و سرمایه‌های خوبی برای دانشگاه به دست آورده. یک نمونش پروژه بزرگ خوابگاه متاهلیه. امیدوارم دانشگاه از خدمات ارزشمندش به این زودیها محروم نشه
💬 پاسخ
زهرا ابراهیمی : دوستانی که مخالف عملکرد تیم مدیریتی هستید، میتونید کارزار خودتون رو ایجاد کنید و با اسامی واقعی امضا کنید . به نظرم اغلب افرادی که اینجا به عنوان موافق یا مخالف نظر دادند، سوگیرانه و از زاویه دید خودشون و با منافع خودشون مساله رو عنوان کردن. ایشون مثل هر انسان و مدیری ، محاسن و معایبی دارن . اگر معایبشون رو میگیم، شرط انصاف نیست که محاسن ایشون رو نادیده بگیریم. به نظر من عملکرد شخص دکتر میرزایی بسیار بهتر بود، اگر معاونین کارامدی انتخاب میکردن.
💬 پاسخ
عاطفه یزدیان : تشکر فراوان از جناب دکتر میرزائی بابت تمامی زحمتایی که در چند مدت کشیدن، بنده عینا شاهد تعریف های بچه ها از کیفیت سلف و رسیدگی به خوابگاها بودم. همچنین ایشون از نظر علمی عملکرد بسیار عالی داشتند. نه تنها توی حوزه فنی بلکه توی حوزه علوم انسانی هم زمینه علمی رو برای رشد دانشجو فراهم کردن.
💬 پاسخ
زهرا ابراهیمی در پاسخ به عاطفه یزدیان: یکی از نقاط قوت آقای دکتر میرزایی، همراهی یه مدیر دانشجویی قوی، با انگیزه، دغدغه مند و دانشجو مدار هست که منشا خدمات شایسته در حوزه دانشجویی هستن و الیته حمایت شخص دکتر میرزایی بی تاثیر نیست.
💬 پاسخ
یاور علمی با سابقه ی 23 سال خدمت : «إِنَّ اللهَ غَفُورٌ شَکُورٌ »؛[٢] همانا خداوند آمرزنده و بسیار سپاس‎گزار است. یعنی انسان‎هایی که کارهای نیک انجام می‎دهند، خداوند از آنان تشکّر می‎کند و با نیکی و دادن پاداش به آنان، تشکّر خود را عملاً آشکار می‎سازد.[٣] تشکّر و قدردانی از انسان‎های شایسته و خدمت‎گزار، از خصلت‎های خدا و یک ارزش بسیار مهم است. آنان که دارای چنین روحیه‎ای هستند، مظهر یکی از خصال خداوند بزرگ می‎باشند. در روایات اسلامی، تشکّر از مردم در برابر خدمات و نیکی‎هایشان، به عنوان تشکّر از خدا به حساب آمده است. در این جا نظر شما را به چند روایت جلب می‎کنیم: ١ـ رسول خدا(ص)فرمود: وَ مَنْ لَمْ یَشْکُرِ النّاسَ لَمْ یَشْکُرِاللهَ ؛ کسی که از انسان‎ها تشکّر نکند، از خدا تشکّر نکرده است.
💬 پاسخ
دختر ناشناس : من خیلی از این مسئولین چه چپ چه راست خوشم نمیاد، یک شب داخل خوابگاه بودیم که سرپرست مون خبر داد رئیس دانشگاه اومده باهامون صحبت کنه. اولش که رفتم داخل اتاق جلسه تعجب کردم که رئیس دانشگاه چقدر جوونه ولی صحبتهایی که کرد گفتم اینم مثل بقیه فقط قول های الکی میده ولی واقعیتش بعد از جلسه، چند از قول هایی که دادو عمل کرد
💬 پاسخ
علی گلریزی : امیدوارم وزیر بزاره ایشون به کارش ادامه بده، سالهاست دانشگاه ما خوابگاه متاهلی نداره اما جدیدا شروع شده و رفتم دیدم پروژه داره سریع پیش میره
💬 پاسخ
امین شادابی : دانشگاه فردوسی قدم های خوبی درمسیر تمدن سازی برداشته؛ امیدواریم این مسیر ادامه پیدا کنه
💬 پاسخ
جمعی از اساتید دانشگاه فردوسی : به نمایندگی از جمع اعضای هیئت علمی دانشگاه فردوسی مشهد از خدمات ارزشمند ایشان و تیم مدیریتی جوان و دغدغه مند و پرتلاشی که دارند تشکر می کنیم و ابقای ایشان در مسئولیت را برای پیشرفت دانشگاه بسیار ضروری می دانیم. متاسفانه بسیاری از نظرات درج شده در این صفحه غرض ورزانه اظهار شده که بر هر خواننده منصفی آشکار است خصوصا برای کسانی که در این مدت کوتاه از نزدیک در جریان امور دانشگاه فردوسی بوده اند. بدون شک تلاش ارزشمند دکتر میرزایی و تیم پرتلاششان از چشم دانشگاهیان منصف مغفول نخواهد ماند.
💬 پاسخ
فاطمه امامی فرد : با احترام جناب دکتر میرزایی و تیم متخصص اجرائی ایشان در این مدت کوتاه مسئولیت، نشان دادند که چطور با به کار گیری تخصص در هر حوزه، مدیریت صحیح و تلاش شبانه روزی میتوان دانشگاه را به بهترین سطح کارامدی رساند و ما شاهد پیشرفت علمی و ارتقاء در جوانب دیگر دانشگاه نیز بودیم، البت این مسیر نیاز به هم افزایی و تلاش همه مسئولین دارد و تغییر افراد همیشه با نتیجه مثبت همراه نبوده. لذا بر این عقیده ایم که ایشان می توانند در زمینه ریاست دانشگاه فردوسی مشهد در حال حاضر بهترین گزینه باشند.
💬 پاسخ
استاد فردوسی : دوره ضابط دوره خفقان بود و اساتید اخراجی مربوط به دوره ایشونه. دوره دکتر میرزائی با وجود یک سری انتقادات، اما تا جایی که اطلاع دارم کارهای درستی در زمینه فناوری انجام شده و استادان اخراجی مربوط به دوره ایشون نیست.
💬 پاسخ
دانشجوی معترض : من چند سال دانشجوی فردوسی ام و دانشگاه ما مشکلات زیادی داره و در طول این سالها هم رئیس های مختلف اومدن و کاری نتونستند بکنند و بعضی هاشون رو که حتی ما یکبار هم ندیدیم که بخوایم باهاش حرف بزنیم. الان هم خیلی امید ندارم اتفاق خاصی بیفته ولی حداقلش این رئیس جدیدمون میرزایی رو توی سلف و خوابگاه دیدیمش و به حرف بچه ها هم گوش میداد. یادمه قول آفرینشگاه و میوه داد به بچه ها و چند وقت بعدش اجرا شد، میشه بهش امید داشت
💬 پاسخ
فعال دانشگاهی : به نظر من در دوران ایشان، در زمان کوتاه تلاشهای خیلی خوبی برای ارتباط با صنایع ایجاد شد و به نظرم ایشون میتونند این راه رو بهتر از قبل هم ادامه بدن
💬 پاسخ
جمعی از کارمندان معترض دانشگاه : به نمایندگی از جمع کارمندان معترض دانشگاه فردوسی اعلام می‌کنیم به استخدام های غیر قانونی دانشجویان پرحاشیه در بخش های روابط عمومی، فرهنگی، بین الملل و دانشجویی و آموزشی و … اعتراض داریم. افرادی که معدل خوب نداشتند با سیاسی کاری و رانت استخدام شدند و کارمندان باسابقه را کنار زدند. بدون مدرک و کارت سربازی و با داشتن روابط فامیلی حتی مدیر و معاون شدند و علیه کارمندان و سلسله مراتب اداری کارهای کودکانه می‌کنند. این کمپین نیز از سوی همین افراد بی تخصص و آبروریز است. فردی که کارت پایان خدمت ندارد و هنوز دانشجو است مدیر فرهنگی دانشگاه است، جایگاهی که همیشه در اختیار عضو هیات علمی بوده است چرا که جایگاه ستاره دار بوده اما اقدام غیرقانونی صورت گرفته است. افرادی که در ستادهای سیاسی فعال بودند کارمندان روابط عمومی را کنار زدند و شان خبر و اطلاع رسانی علمی را از بین بردند. کارمندان با سابقه بخش بین الملل، آموزش و کمیته جذب و همینطور برنامه و توسعه را با بازیگری دو نیروی رانتی و که در حد نوجوان نیز نیستند و اکنون معاون و‌ مدیر شدند و حتی چند مقاله علمی دسته چندم ندارند از بین بردند. دانشگاه کهن سال فردوسی بازیچه کودکان شده است و تبدیل به مهدکودک شده است. از دکتر سیمایی تقاضا داریم صدای ما کارکنان و نیروهای متخصص دانشگاهی را بشنود و این افراد سطح پایین را که آبروی علم و دانشگاه را برده اند تا قبل از شروع سال تحصیلی بردارد.
💬 پاسخ
جمعی از کارمندان واقع بین در پاسخ به جمعی از کارمندان معترض دانشگاه: سلام و احترام دکتر میرزائی از موقعی که مستقر شدند کارمندان و اعضای هئیت تازه معنای رسیدن به حق و حقوق خود را چشیده اند. همیشه کارمندان از دیدن دکتر میرزائی ذوق می کنند و همه از برخورد گرم و صمیمی ایشان لذت میبرند. در این دوره برای اولین در طول تاریخ دانشگاه به کارمندان حق بدی آب و هوا دادند. به طور گسترده به اعضای هیئت علمی پایه تشویقی اهدا شد. دانشجویان برای اولین رئیس قابل دسترس و به دور از تشریفات را درک کردند. همه بازدید ها و جلسات متعدد دکتر میرزائی با اقشار مختلف برای حل مشکلاتشون رو دیدند. اغلب افراد در دانشگاه با نظرات دروغین شما که رنگ و بوی تخریب دارد مخالف هستند. در همین دوره کارمندان چندین نامه حمایت و تشکر از رئیس، قبل تعویض دولت امضا کردند. ما به عنوان جمعی از خانواده دانشگاه فردوسی مشهد از وزیر محترم تقاضا داریم با ابقا دکتر میرزائی به رشد و توسعه دانشگاه کمک کنند. دولت آقای پزشکیان را ما انتخاب کردیم و دوست داریم افراد کارآمد و و تحول گرا روی صندلی مسئولیت باشند که در این هفت هشت ماه این ویژگی ها را در دکتر میرزائی دیده ایم. خیلی از قسمت هایی که بی شرمانه با دروغ در مودش نظر داده شده الان نقطه قوت دانشگاه شده و این افراد که اینگونه بدگویی میکنند نمیتوانند از دست دادن صندلی خود را تحمل کنند و فقط دعوای قدرت دارند. البته من این نظرات رو واقعی نمیبینم چون من دیده ام که کارمندان همون واحدهایی که ازشون انتقاد شده برای دکتر میرزائی نامه حمایت امضا کردند.
💬 پاسخ
الهه سادات علوی در پاسخ به جمعی از کارمندان معترض دانشگاه: بنظرم یکی از نقاط قوت دکتر میرزایی همین جوانگراییشونه که برای ایده ها و فکر و طرحهای دانشجو هم سهمی در مدیریت دانشگاه در نظر گرفتن واقعا چرا باید بیشترین خدمات گیرندگان دانشگاه، دانشجویان باشن ولی هیچ سهمی در مدیریت دانشگاه نداشته باشن و فقط نظر اساتید یا کارمندان در اولویت باشه؟
💬 پاسخ
ابراهیم هادی : جناب دکتر فردی پرتلاش و پاسخگو هستن و در این مدت خدمات زیادی انجام دادن
💬 پاسخ
حسین علیدوست : اغلب امضا کننده ها مثل خسروشیری، دنیوی و کمالی، موسوی و کسانی که اسامیشان آمده است پرونده سازان علیه دانشجویان و اساتید برای استخدام و گرفتن جایگاه کارمندان بدون شایستگی بودند. اسامی امضاکنندگان ثبت خواهد شد.
💬 پاسخ
م شکفته در پاسخ به حسین علیدوست: نماینده سابق دانشجویان رو دارید متهم میکنید به اقدام علیه دانشجو؟! کجا استخدام شدن که ماخبر نداریم؟ ظاهراً این شما هستید که برای گرفتن جایگاه در دولت جدید دارید دست به اتهام و تخریب میزنید!
💬 پاسخ
مژده شریفی نیا : با تشکر از جناب آقای میرزایی بهتره ایشون تغییر کنن واقعا در انتخاب روسای دانشکده ها نشون دادن که اصلا مناسب منصبی که در اختیارشون هست نیستن
💬 پاسخ
علی خالقی : راند. باند. حیله گر. مزخرف. معاویه زمان. خجالت بکشید. شرم بر شما باد شرم بر شما و این باند کثیف شما
💬 پاسخ
آسیب دیده : آقای میرزایی در سریع ترین زمان ممکن باید تغییر کند. ایشان جز تحکیم منفعت باندی و رویه های غیر علمی و حفظ قدرت کمک دیگری به نهاد و علم و دانشگاه نکردند. ایشان همراستا با ظالم دوره قبلی بودند و هیچ تلاشی برای دلجویی از آسیب دیدگان ظلم نکردند. آقای دکتر سیمایی هر‌ چه زودتر ایشان را برکنار کنید.
💬 پاسخ
علی رجب زاده : خدا لعنت کند حاکمیت باند خطرناکی که به اذیت و آزار اساتید و پرونده سازی و تفتیش عقاید در این دوره پرداخت. برای مدیریت خردسالان نابالغ کیفی ترین نیروهای دانشگاه را سپر بلا کرد. طلابگی، اعضای کمیته صلاحیت عمومی جلوی ارتقا و تبدیل وضعیت صد نیروی کیفی دانشگاه را گرفتند. تاریخ دانشگاه از این دوره به تاریک‌ترین زمانه نام خواهد برد. مرکز مفاخر و موزه دانشگاه که با خون جگر برپا شده بود به فردی ناآشنا که درهای ورود و خروج دانشگاه را نمی‌داند سپردند تا تعطیلش کنند. افرادی در دانشگاه جذب شدند که در تراز علمی نبودند و حتی چند مقاله مرتبط با رشته ندارند. JCR نویس ترین استاد دانشگاه را اخراج کردند. آه و نفرین دکتر شیرزاد آزاد که استادی در تراز بین المللی است همه این فرومایه گان را خواهد گرفت. صداها تن از اساتید را تعلیق کردند. دکتر بیداله خانی دکتر امید همدانی، دکتر علیرضا آزاد و … را اخراج کردند. مرجعیت علمی دانشگاه را با ناامید کردن فعالان علمی تخریب و به جای آن افرادی رانتی و غیرقانونی جایگزین کردند. دانشگاه فردوسی در تخریب و ایجاد ناامیدی و چهره تاریک رتبه اول را دارد و تغییرات فوری به زودی شروع خواهد شد.
💬 پاسخ
سیما آبکوه : خیلی پررو هستید چگونه با افکار عقب مانده قصد ماندن هم دارید در این دوره من دانشگاه نرفتم و بعد از کلاس ها می‌رفتم خانه. افرادی که امضا کردند یا منفعتی دارند یا دانشجو نیستند دکتر میرزایی و تیمش در حد دانشکاه فردوسی نیستند.
💬 پاسخ
محمد شادابی : تعداد کمی که امضا کردند دی نفعان و دانشجویانی هستند که کارهای غیراخلاقی و مخربی در گزارش نویسی و ایجاد جو خفقان در دانشگاه داشتند. این افراد که اغلب معدل و سابقه علمی درستی ندارند با آدم فروشی و زیرآب زدن دانشجویان و اساتید و خودشیرینی در ستادهای انتخاباتی غیرقانونی استخدام شدند و جای کارمندان باسابقه را گرفتند. بخشی هم از مدیران یا تاره استخدامی هایی هستند که رزومه علمی ندارند و تمام پژوهشکده ای که در آن هستند در قبال بودجه ای که گرفتند حتی یک اثر علمی قابل دفاع ندارند. کوتاه قامتانی که جای بزرگان را گرفتند و دوره هراسناک در دانشگاه با سابقه فردوسی خلق کردند. به زودی با آمدن رییس و تیم جدید اوضاع به قبل برمی‌گردد.
💬 پاسخ
فاطمه بنی هاشم : دانشگاه زیرمجموعه استانداری و فرمانداری شده است و شان علمی خود را از دست داده است. رتبه دانشگاه در رنگینگ های بین المللی پایین آمده است. مشکل اصلی این است که رییس و معاونان و مدیرانی کوچک و اغلب بدنام و بی تجربه و کم سال انتخاب شدند. دانشگاه را در راستای منافع شخصی هزینه کردند. کارمندان با سابقه روابط عمومی، بخش بین الملل و فرهنگی را که چند دهه تجربه داشتند کنار زدند و دانشجویان حاشیه دار بدون داشتن مدرک و حتی بدون داشتن کارت پایان خدمت استخدام کردند. هیات علمی ناشایست که مدارک نامرتبط و دانشگاه های سطح پایین درس خواندند بدون اطلاع گروه ها و در نارضایتی آنها جذب کردند. حرمت دانشگاه را نگه نداشتند و باعث ناامیدی دانشجویان و فارغ التحصیلان دکتری شدند. تنوع و نشاط نشریات و فضاهای دانشجویی را گرفتند. پژوهشکده ها و چندین مکان دانشگاه که سابقه دار بود به نهادهای غیرعلمی واگذار کردند. بخش بین الملل را که اول ایران بود به تعطیلی کشاندند. برنامه دانشگاه را کنار زدند و هیچ مسیری در این سه سال دانشگاه نداشت جز کارهای غیرقانونی. کارهای بزرگ به افراد کوچک سپرده شد که به یاری خدا به زودی اصلاح می‌شود.
💬 پاسخ
یک دانشجو در پاسخ به فاطمه بنی هاشم: عذرمیخوام در این سه سال؟ احیانا نگاه کردید کارزار برای تقدیر از چه‌کسی هست؟ اقای دکتر میرزایی و سطح مدیریت ایشان رو با دکتر ضابط یکی میکنید؟ متنتون و جملاتتون هم که مشابهه با چند تا دوست دیگه هست که نظر گذاشتند. فکر میکنم شما چند کارمند هستید که روحیه جوان گرایی و انتقادپذیری اصلا ندارید.
💬 پاسخ
شایان کارگر : اتفاقا دکتر میرزایی به همراه رییس دانشگاه تهران باید هر چه سریع تر تغییر کنند. کارهای غیر قانونی انجام دادند و به خصوص در ناامیدی دانشجویان دکتری نقش زیادی دارند. ایشان و تیم مدیریت کنونی تخصص و تجربه ندارند. دانشگاه و علم قربانی منافع کوتاه مدت باندی منفعت طلب و مطیع شد. هر چه زودتر باید برکنار شود و به کارهای آنها رسیدگی شود و روال علمی به دانشگاه برگردد.
💬 پاسخ
اکبر محمدی : دکتر میرزایی هیچ دانشی در باب مدیریت دانشگاه جز تملق و سرسپردگی ندارد. ایشان دست نشانده فرد دیگری است و قبول کرده است که فرزند ایشان را ارتقا دهد. معاونان و مدیران ایشان بی تجربه، ناتوان و کم سال هستند. دانشگاه را از مسیر اصلی و علمی خارج کردند. کاهش رتبه دانشگاه از ۸۰۰ به ۱۲۰۰ استخدام های قوم و خویش گرایانه انتخاب افراد ناشایسته و بی تجربه در مدیریت باز کردن راه نهادهای غیر علمی به دانشگاه کنار زدن افراد متخصص خاموش کردن صدای افراد علمی از بین بردن تنوع نشریات و کانون ها و انجمن ها از بین بردن طراوت فضای دانشجویی کاهش اعتبار ملی و بین المللی دانشگاه استخدام های غیرقانونی در حوزه کارمندی و هیات علمی جلوگیری از تبدیل وضعیت و ارتقا اساتید فعال و بین المللی دانشگاه ایجاد باندی کوچک و غیر علمی و مطیع هزینه کرد دانشگاه برای سه فرد سیاسی اخراج اساتید درست کردن پرونده برای دانشجویان کنار زدن گروه های علمی از تصمیم گیری ها تخلفات زیادی انجام شده است که به زودی رسیدگی خواهد شد.
💬 پاسخ
محمد اکبرب در پاسخ به اکبر محمدی: در همین ۹ ماه مدیریت ایشان، این اتفاقات افتاده است؟
💬 پاسخ
فاطمه غلامی : از زحمات ارزنده آقای دکتر میرزائی شهرابی و هیئت رئیسه دانشگاه فردوسی مشهد کمال تشکر را دارم. ایشان در مدت کوتاهی که روی کار آمدند، توانستند رضایت جمع زیادی از اساتید، یاوران علمی و دانشجویان دانشگاه را در حوزه های مختلف علمی، آموزشی، پژوهشی، فرهنگی، فناوری و... جلب کنند. برای ایشان و تیم محترمشان آرزوی سلامتی و توفیقات روزافزون دارم.
💬 پاسخ
محمود سعیدی رضوانی : سلام دوستان محترم نکاتی را مرقوم داشته اند که تا حدی از انصاف به دور است برخی از اساتید خودشان تقاضای بازنشستگی داشته اند و مهاجرت به دنبال فرزندانشان امری طبیعی است که عیبی هم به ویژه برای بازنشستگان تلقی نمی شود و همچنین اگر مهاجرت امری مذموم است دانشگاه و وطن مقصرنیست خود فرد مقصر است. نام بردن از افراد صحیح نیست و البته دوستان هم نام نبرده اند ولی این نوع حملات شاید باعث شود دانشگاه در دفاع ازخود نام برخی معدود افراد که شاید خطاهایشان منجر به لغو قرارداد شده است را اعلام کند که انشاالله دانشگاه دچار این نوع تقابل ها نشود. همچنین است در مورد دانشجویان که همه می دانند اگر دانشجویی تنبیه شده هیچ گاه بی دلیل نبوده و همواره نوعی اغماض صورت پذیرفته است.
💬 پاسخ
محسن محمدی : در دوره مدیریت ایشان چندی از بهترین و باسوادترین اساتید دانشگاه لغو قرارداد یا اخراج شدند و نارضايتی از عملکرد ایشان در بین عموم دانشجویان و اساتید کاملاً مشهود است. به قول یکی از همین عزیزانی که نظر خود را نوشته‌‌اند، برای قدردانی دسته‌گلی تهیه کرده و به این طریق از ایشان تشکر کنید!
💬 پاسخ
جواد عباسی : دانشگاه فردوسی مشهد طبق وبگاه آن 24000 دانشجو دارد. اگر اکثریت آنها با شماره دانشجویی وارد کارزار شوند نتیجه مشخص خواهد شد. کارنامه مدیریت کنونی در سطح کشور مشهور شده است و کار از این حرف ها گذشته است! دهها استاد اخراجی، بازنشسته، مهاجر و ... تنها گوشه ای از آن است.
💬 پاسخ
نازنین زهرا سالاری در پاسخ به جواد عباسی: سلام. میشه اسم چند تا استاد رو که زمان ایشون اخراج شدن بفرمایید؟ به نظرم اقدامات زمان مدیر قبلی داره به ایشون منسوب میشه.
💬 پاسخ
جواد عباسی در پاسخ به نازنین زهرا سالاری: یک نمونه: از ایشان بپرسید چرا استاد اخراجی که معاونت حقوقی‌ وزارت رای به بازگشتش داده، اجاز ه بازگشت نمی دهند؟
💬 پاسخ
خانم عصار در پاسخ به جواد عباسی: اگر یک استاد بی تعهد که با پول بیت المال رشد کرده، به راحتی مهاجرت می کند، باید رییس دانشگاه شرمنده باشد؟!! اینجور اساتید مایه ننگ این ملت هستند، تا وقتی که می‌توانند جیب ملت را می زنند، هروقت هم بارشان را بستند، مهاجرت و تمام. ضمنا انگار شمارش اعداد نمی دانید. دهها!!!!!!!!
💬 پاسخ
عبد الله طبری : دکتر میرزایی از جمله عاملان و حامیان اخراج استادان و دانشجویان بود ، ادامه مدیریت امثال او ضربه به دانشگاه و کشور است .
💬 پاسخ
میلاد مقدسی در پاسخ به عبد الله طبری: با سلام و احترام در این خصوص اگر سند و مدرکی در اختیار دارید ارائه دهید. در غیر این‌صورت صحبت‌های شما برپایه‌ی احساسات خواهد بود.
💬 پاسخ
محمدرضا عباس زاده : ایشان بنا بر نظر سنجی که در بین استادان دانشگاه فردوسی به عمل آمد و ۲۴۰ نفر در آن رای دادند ، ۸۳ درصد بر عدم کارایی ایشان در دوره مدیریت هشت ماهه اذعان دارند ، استادانی که در معرض انواع و اقسام تصمیمات نادرست قرار گرفته اند .
💬 پاسخ
میلاد مقدسی در پاسخ به محمدرضا عباس زاده: میشه بفرمائید چه موقعی این نظرسنجی انجام شده است؟ چه مرجعی مسئولیت این نظرسنجی و تجمیع آرا را برعهده داشته است؟ نتیجه این نظرسنجی کجا منتشر شده است؟
💬 پاسخ
محمدرضا عباس زاده در پاسخ به میلاد مقدسی: سلام در گروه مجمع صنفی اساتید دانشگاه فردوسی با ۴۸۷ عضو و توسط مجمع صنفی
💬 پاسخ
یعقوب جوکار : که چی؟ این کمپین درست کردن نداره ؛ خب برید دسته جمعی یه دسته گل براش ببرید ازش تشکر کنید .
💬 پاسخ
ریحانه جلالیان در پاسخ به یعقوب جوکار: محض اطلاعتون این کار انجام شده جهت تشکر اما این کارزار ابقاء
💬 پاسخ

اخبار مرتبط با این کارزار



اگر شما خبر تازه‌ای دارید لطفا لینک خبر رسمی آن را از طریق کلید فوق ثبت نمایید.


تأیید کارزار جهت انتشار

این کارزار در چهارچوب قوانین پلتفرم کارزار تأیید و منتشر شد.



این کارزارها را هم حمایت کنید: