درخواست عزل رئیس کل دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر طهرانچی

#عزل_طهرانچی

درخواست عزل رئیس کل دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر طهرانچی

جناب آقای دکتر مسعود پزشکیان
رئیس جمهور محترم جمهوری اسلامی ایران

با سلام،

احتراما به اطلاع می‌رساند بسیاری از اساتید بزرگوار و دانشجویان ارجمند دانشگاه آزاد اسلامی از ضعف مدیریت و کاستی‌های ناشی از رفتار رئیس کل دانشگاه، آقای دکتر طهرانچی، ناراضی هستند. از جمله این موارد می‌توان به پافشاری بر پیش دفاع متمرکز دکتری که خاص دوران کرونا بوده و در حال حاضر هیچ ضرورتی ندارد اشاره کرد؛ این امر تنها باعث استرس، اضطراب، سردرگمی و دلسردی دانشجویان و در نتیجه اعتراضات بیشمار آنان شده است.

بنابراین، ما امضاکنندگان این کارزار از جنابعالی درخواست داریم هیئتی را جهت تحقیق و تفحص در این باره تعیین فرمایید. در صورت صحت این ادعاها، ایشان را عزل و شخصی لایق‌تر را برای این منصب منصوب نمایید.

از خداوند متعال برای شما طول عمر باعزت و سعادت دنیا و آخرت مسئلت داریم.
والسلام

67%
33 درصد مانده تا ارسال به رسانه‌ها و پیگیری از مسئولین
[اطلاعات بیشتر]

امضاکنندگان: 3350 نفر

  • صادق علی

  • سید حسین فرمی باف

  • دکتر ابراهیمی مقدم

  • دانشجو دکتری

  • دکتر مهدی نصرتی

  • محمدرضا اسلامی

  • دکتر هاتف آجودانی فر

  • دکتر هاِله َشهلازاده

  • محمدرضا شورورزی بازنشسته

  • سیدصادق محمدی جوزستانی

  • مهندس دکترهومن فلاح

  • دکتر فرشاد فطرس

  • یک کارمند

  • دکترسید ابراهیم موسوی

  • دکتر عباس ربیعی

  • دکتر علیرضا حیدری

  • طاهر دانشجو

  • دکتر ایرج. نعمین

  • دکتر علی دیرنده

  • دکتر طاها فتحی

  • دکتر شیما آذرنوش

  • آزاده وجانباز سیدعلی اصغرموسوی

  • دکتر غلام بساطی

  • جوادعلیزاده وجمعی از کارمندان وازت عتف

  • دکتر انصاری

  • دکتر مرتضی آجیلفروش

  • سعید آزاده

  • دکتر سمیرا خلیلی

  • دکتر محمدرضا فاتحی

  • جواد علمایی (تهران جنوب)

بحث و گفتگو

پژمان امیری : ای کاش فقط بحث دفاع و پیش دفاع بود،اوضاع دانشگاه آزاد فاجعه شده؛پذیرش وحشتناک دانشجو تو مقاطع مختلف؛گرفتن شهریه به وسیله محروم کردن دانشجو از کوچک ترین خدمات هوشمند هزینه تراشی های بی فایده و نمایشی به اسم خدمات رفاهی اما در اصل برای همایش های بی پایه و اساس؛اخراج اساتید خوب و جایگزینی با دستیار های آموزشی که اصلا در سطح بالا نیستند.سامانه آموزشیار و پژوهشیار تلخ ترین تجربه های دانشگاه آزادی هاست؛از دست اقای طهرانچی و تیم بله قربان گو ایشان هم دانشجو هم کارمند و هم هیأت علمی منزجر و خسته هست؛فقط افراد برای حفظ یا ارتقا مقامشون کنار ایشان چاپلوسی میکنند.
💬 پاسخ
هانی سیما : با این سیستم، با تمام ضعف شدید مدیریتی در دانشگاه، که دانشگاهیان دیگران را به سخره می‌گیرند، هیچ کاری جز کار گروهی نمی‌توان کرد، باید جمعی تشکیل شود که هرکس خواست بتواند در آن شرکت کند و نظراتش را بابت بی مسئولیتی های چهل و چند ساله ی این دولت بیان کند، شخصی همچون من و شما! بی توجهی مسئولین که هر روز از آن می‌گذرد توهینی بزرگ به شعور من و همه ی ما هست و خواهد بود
💬 پاسخ
ریحانه صدری : خبر طرح ساخت ۲۴۰۰۰مسکن برای اساتید دانشگاه آزاد رو شنیدید!!! با این شهریه ها دانشجو ها را بی مسکن کرده و اساتید را مسکن دار! میگویند اساتید خیلی والا مقام هستند باید خوب زندگی کنند و دانشجوهای دون پایه باید بی خانمان بشوند!
💬 پاسخ
مهران روشنی نژاد : طهرانچی یکی بی لیاقت ترین و منفور ترین ها هست
💬 پاسخ
علی محمد : آقای طهرانچی خودت جمع کن برو قبل از اینکه با ذلت و خواری کنارت بزنند.
💬 پاسخ
امیرحسین حسن پور : کارزار متناسب سازی شهریه دانشگاه آزاد https://www.karzar.net/155948
💬 پاسخ
اصغر اصغری : چرا با این همه امضا پیگیری صفر است
💬 پاسخ
صادق علی در پاسخ به اصغر اصغری: سلام. بله حق با شماست، این مطلب را به پشتیبانی ابلاغ نموده و درخواست صدور نموده ام.
💬 پاسخ
کارمند دانشگاه آزاد در پاسخ به صادق علی: درصد امضاها چند مرتبه به صد رسیده واون کادر کاملا سبز شده الان باید ۳-۴تا پیگیری داشته باشه اما یکی هم نداره این کارزار فایده نداره تقلب داره میشه
💬 پاسخ
صادق علی در پاسخ به کارمند دانشگاه آزاد: سلام بزرگوار و ممنون از دقت نظر شما و حساسیت بجا و ارزشمندتان. چشم ضمن اینکه از همینجا، ما به پشتیبانی هشدار میدهیم که مواظب باشند تا خدای نکرده هیچ خطا، بی تقوایی، خدعه و بی نظمی در روند کارزار صورت نگیرد، همینطور چنانچه درخواست کتبی در پنل مالک کارزار شده است، تاکید داریم بزودی بخش پیگیری کارزار، مندرج و مثبوت به مستندات مختلف قرار بگیرد. درود بر شما.
💬 پاسخ
ناهید علیزاده : من به افزایش بی رویه ی شهریه ها اعتراض دارم
💬 پاسخ
دانشجوی دکتری : با سلامم.. اینکه دفاع متمرکز باشه اصلا چیز بدی نیستتت..اتفاقا باعث تکاپو و دقت و توجه بیشتر هم اساتید هم دانشجویان میشه.. چرا بچه ها فکر میکنن ازاد ک قبول شدن باعث قید درسو بزنن و ازاد باشن.. دیگگه رو سطح علم و سواد چووونه نزنید لطفا
💬 پاسخ
صادق علی در پاسخ به دانشجوی دکتری: سلام علیکم اولا از نوع نوشتارتان بنظر میرسد تحصیلات شما بزرگوار در حد اکابر است و نه دکتری. ثانیا پیش دفاع متمرکز اگر خیلی آش دهان سوز است، پیشنهاد بدهید که تمام مراکز دانشگاهی بلااستثناء بدینگونه رفتار کنند، و بیشتر برای شما توضیح دادن، مصداق تلف عمر است دوست من. خیر پیش.
💬 پاسخ
فارغ‌التحصیل دکتری در پاسخ به دانشجوی دکتری: ببین اگر از خودشون نیستید که بعید می دونم!زیاد فکر درس نباشید،چون مسؤلین دانشگاه آزاد فقط پول و مقالات شما را برای خودشون می خواهند، بعد که خودتون رو برای درس کشتید و مقالات زیادی هم دادید، آخرش می گویند بی سوادی نمی خواهیم شما را، حالا شما اول نفر فارغ التحصیلان دکتری هم باشی، همینکه درست تموم شد و اساتیدت با مقالاتت ترفیع رتبه علمی گرفتند، خیلی راحت شما را می گذارن کنار ...اصلا دیگه نمی شناسن شما را... حتی اگر ده سال براشون مجانی حق التدریس هم درس داده باشی...دیگه جواب سلامت را هم نمی دهند، میگن خودت خواستی(یادشون می‌ره چقدر در زمان کرونا منت ما رو می کشیدند که مجانی براشون فایل آنلاین و آفلاین تدریس رو فراهم کنیم)، میگن حالا دیگه صلاحیت نداری استخدام بشی، فقط برای تدریس مجانی صلاحیت داشتی، میگن به ما چه که شماها کار ندارید .......عمر و پول شما رو تلف می کنند، بلایی که سر امثال من آوردند...خدا لعنتشون کند
💬 پاسخ
شاهین احمدی : والا من از دکتر تهرانچی راضی‌ام! یک‌بار مشکلی برام پیش اومد، شخصا پیگیر کارم شدند. هر چند بنده خیلی بد با ایشون حرف زدم (ایمیل‌ها موجوده)! ممنونم ازشون امیدوارم مسائل و مشکلات پرسنل محترم و زحمتکش دانشگاه هم با این افزایش ۴۰ درصدی شهریه‌های سال‌جاری حل بشه. موفق باشید
💬 پاسخ
توحید ساکت در پاسخ به شاهین احمدی: مشکلت حل شده صحیح، دیگه چیکار به شهریه ها داری
💬 پاسخ
فارغ‌التحصیل دکتری در پاسخ به شاهین احمدی: شما حتما از نزدیکان ایشون هستید، ایمیل ایشان بر روی ناشناسان بسته است، و با داشتن هشت محافظ ، امکان ملاقات حضوری هم ندارند. بیش از بیست نامه به ایشان ارسال کردم، همه نامه ها بایگانی شدند و پاسخی دریافت نشده است.
💬 پاسخ
شاهین احمدی در پاسخ به توحید ساکت: خوب توحیدجان، شهریه‌ها افزایش پیدا کرده! تقصیر منه؟ امیدوارم از این بابت رفاه کارکنان هم تأمین بشه، چون معلم و استاد بالاترین مقام و جایگاه رو بایستی داشته باشه تا بتونن نسل خوب و درستی رو تربیت کنن
💬 پاسخ
صادق علی در پاسخ به فارغ‌التحصیل دکتری: آفرین بر شما بزرگوار، بارک الله تعالی.
💬 پاسخ
محمد خیلی افسرده : دکتر طهرانچی فردی است که ضدیت او با دانشگاه آزاد بر همگان آشکار و هویداست افکار پوسیده ایشان تیشه بر ریشه دانشجویان زده و خواهد زد، دانشگاه آزاد با وجود ایشان هیچ پیشرفتی نخواهد داشت، از جمله کارهای بی معنی و بی اساس و فاقد پشتوانه علمی ایشان پیش دفاع، آن هم از نوعی است که مختص دوران کرونا بوده اما همچنان پابرجاست، از این طرح و ایده ای که جوان های بسیاری را ناامید کرده و باید مهر پایانی بر آن زد، پیش دفاع دکتری به علت عدم ضابطه مندی باید برچیده شود، عمده ترین دلایل بی ضابطه بودن پیش دفاع دکتری عبارتند از الف) عدم توجه اساتید به مفهوم کلمه نقد نقد در لغت یعنی برشمردن نقاط ضعف و قوت، اما متاسفانه اساتید تنها و تنها به ذکر نقاط ضعف پرداخته و تمام همت خود را به کار می‌بندند که تلاش های شبانه روزی دانشجویان را ناچیز جلوه دهند. ب) استادی که در جلسه اول پیش دفاع سخنی و ایرادی بیان ننموده در جلسه دوم نباید حق طرح ایراد را داشته باشد، اساسا این سوال مطرح می شود که این استاد چرا در جلسه اول ساکت بوده اما در جلسه دوم به خود اجازه طرح ایراد می دهد، بنابراین نبود این ضابطه خود نوعی بی قانونی و ظلم در حق دانشجویان. پ) تمام اساتید در مراحل پیش دفاع اول اتوماتیک رساله را تایید نمی کنند بنابراین بر اساس قاعده و منطق، باید داوران جلسه دوم پیش دفاع همان داوران جلسه اول باشند اما در کمال شگفتی دیده شده که داوران جدیدی در مرحله دوم داوری وارد می شوند آیل این نیز نوعی بی قانونی نیست؟ ت) داوران به ذکر ایرادات کلی بسنده می کنند و در جلسه بعدی باز بدون توجه به سخنان دانشجو تمام سعی خود را در رد پایان نامه به کار می بندند، مثلاً ایراد می گیرند که چکیده اصلاح شود بدون اینکه بیان کنند کجای چکیده باید اصلاح شود. این حجم از بی قاعدگی و بی نظمی و تلاش گسترده و نفس‌گیر اساتید برای رد رساله دانشجو زیبنده دانشجویان این دانشگاه نیست، بی قانونی و بی ضابطه بودن پیش دفاع اصلا قابل توجیه نیست، هرجا نشان از بی قانونی باشد یقینا پیشرفتی حاصل نخواهد شد، عملکرد اساتید در پیش داوری و نبود قانونی برای نظارت بر آن ها نتیجه ای جز سنگ اندازی در کار دانشجو نخواهد داشت، دانشگاه آزاد خوش استقبال و بد بدرقه شده و لازم است باعث و بانی این همه بی نظمی و بی کفایتی این پست را ترک نماید.
💬 پاسخ
صادق علی در پاسخ به محمد خیلی افسرده: ماشاءالله به فهم عالی و متن قوی و منطقی و مستدلّ تان. خدا شما را حفظ و حراست نماید. احسنتم و بارک الله فیکم.
💬 پاسخ
حشمت الله در پاسخ به محمد خیلی افسرده: در کل با طهرانچی به شدت مخالف هستم. اما دانشگاه آزاد شده محل مدرک سازی و دکترا دادن به یک عده. داور کلمه به کمه بگه کجا را اصلاح کن؟ انتظار دارید داور پایان نامه را هم براتون بنویسه!!!! انتظار دارید در جلسه دفاع سوالاتی که از قبل پرسیدن رو دوباره بپرسند؟!!! خسته نشید یه زمانی!!!! پیش دفاع فقط برای بررسی کلیه ات رساله است که آیا کلیت رساله در حد دکترا هست یا خیر… جنابعالی باید آمادگی پاسخ به هر سوالی را داشته باشید. خیلی از این دانشجویان دکترا حتی توانایی نوشتن یک پاراگراف به فارسی را هم ندارند.
💬 پاسخ
صادق علی در پاسخ به حشمت الله: سلام خدمت شما بزرگوار به قرینه نوشتن و نحوه بیان تان بس آشکار است، سطح سواد و فهم تان خیلی خیلی پایین تر از شعار و ادعای تان است. باز معلوم است: متن مختصر کاارزار را بدقت قرائت نکرده و هیچ متوجه مطلب نشده اید. یا لَلعحب، هرکس بیسوادتر، مدعی تر است‌.!!
💬 پاسخ
صادق علی در پاسخ به صادق علی: دوست گرامی، از بس متن تان را منصفانه و مستدلّ مرقوم نمودید، بنده آن را چند مرتبه قرائت کردم. بازهم سپاس.
💬 پاسخ
میثم شهابی : لطفا از این کارزار حمایت نمایبد و آن را به دوستان معرفی کنید https://www.karzar.net/157396
💬 پاسخ
محمد پارسا قادری : دمت گرم داش. کارزار بنده در رابطه با لغو تاثیر قطعی معدل را حمایت کنید. https://www.karzar.net/155920
💬 پاسخ
مهدی رضایی : سلام اکثر مدیرانی را هم که منصوب کرده مثل خودش نالایق هستند من جمله سنندج و سایر شهرهای استان کردستان
💬 پاسخ
سمیه محمد علی خانی : سلام. به مدت 4 سال است که اجازه دفاع به من داده نشده. آقای طهرانچی که شعارهای خوب مثل (دانشگاه نهاد تعلیم رشد و جامعه است) را در سخنرانیهایتان مطرح میکنید، حراست، بازرسی، رئیس واحد، رئیس دانشکده، قائم مقام، شما و تیم همراهتان کاملا از این موضوع اطلاع داشتید و دارید.
💬 پاسخ
داود ترکمندی جانباز پنجاه درصد : این دو قطبی بازی ها را جم کنید
💬 پاسخ
صادق علی در پاسخ به داود ترکمندی جانباز پنجاه درصد: نور چشم ما جناب جانباز عزیز هیچ دو قطبی بازی درکار نیست، بلکه موضوع معضل و مشکل جامعه بزرگ دانشگاهیان است. درود بر شما.
💬 پاسخ
عبداله احمدی نژاد : بنده نیز به وکالت از صدها دانشجو و استاد صلاحیت شما در مورد عزل رئیس را مخدوش میبینم علیهذا دیگر چنین کارزار مزخرفی را دنبال نکنید ای مگس عرصه سیمرغ نه جولانگه توست ..
💬 پاسخ
توحید ساکت در پاسخ به عبداله احمدی نژاد: تو فقط نماینده خودتی و لاغیر....
💬 پاسخ
صادق علی در پاسخ به عبداله احمدی نژاد: سلام رفیق، ملت منتظر دستور شما بودند که بحمدالله خود را از پسِ پرده غیبت نشان دادید.!!! طبع شعرتان خوب است، ادامه بدهید. واقعاکه ....!!! موفق باشید.
💬 پاسخ
فارغ‌التحصیل دکتری در پاسخ به عبداله احمدی نژاد: سی مرغ که سهل است! شما اگر سیصدتا مرغ و خروس هم باشید، اینجا در سرزمین ما تحصیلکرده ها، فرشته ها رهبری کرده و امداد رسانی می کنند...خدا حاضر و ناظر و فرمانروای ما است، بترسید از دروغگویی .
💬 پاسخ
توحید ساکت در پاسخ به عبداله احمدی نژاد: سلام. مدیر محترم پلتفرم کارزار در جواب اینهایی که به خودشان اجازه می دهند به شعور هزاران دانشجو ، استاد و کارمند دانشگاه آزاد توهین کنند از حضورتان تقاضا داریم نظرات مخالف با این عزیزان را هم تایید کنید تا نمایش داده شوند. ظلم پایدار نمی ماند الان زمان حساب و تاوان دادن به ظلم هاییست که اینها در طول این مدت در حق هزاران دانشجویان دکتری و زیرمجموعه محترم دانشگاه ازاد انجام دادند . شکرگزار خداوند باشند که کارمای اعمالشان را مثل ریاست سازمان بورس و خیلی های دیگر در این دنیا خواهند داد.
💬 پاسخ
صادق علی : دوستان و رفقای بزرگوار سلام بنده چندین مرتبه برای تبلیغ و بیشتر دیده شدن این کارازار، حمایت مالی کردم، شما عزیزان هم برای شرکت در این امر خیر اگر در توان تان هست، محض رضای خدا مبلغی اندک حمایت کنید تا این حرکت مقدس به پیروزی نهایی نائل شود. ان شاءالله تعالی. (اسامی حمایت کنندگان در بخش کمک مالی کارزار ذکر شده است.)
💬 پاسخ
رضا اهوازی یهلاص : اقای تهرانچی فقط خودش را میبیند و شهرستانیها را کوچک میشمارد در زمان انتخاب دکتر پزشکیان در یک جلسه ویدویی که کارمند واحد مشهد تبریک به رای حداکثری دکتر پزشکیان داد ایشان خیلی ناراحت شدند و گفتند که اصلا این طور نیست و به مزاقشان خوش نیامد . در حال حاظر رییس می بایست از خود بدنه دانشگاه ازاد باشد .نه کس دیگری و طهرانچی با رفقایش باید برگردند به کار خودشان چون دلسوز دانشگاه ازاد نیستند.......... ....
💬 پاسخ
حسین زمانی : کاش در مورد جذب هیات علمی توسط ایشان هم تحقیق تفحص شود. بررسی شود که این شخص چند تا از دانشجوهای خودش رو در دانشگاه آزاد جذب کرده. یک بررسی در مورد گروه فیزیک واحد تهران مرکز انجام بدید که این افراد با یک تخصص و همگی دانشجوی خود ایشان چطور یکباره جذب شده اند. در مورد آنچه هم اسمش رو گذاشتند دانشکده فناوری های همگرا باید تفحص شود به این اسم چه کارهایی میکنند.
💬 پاسخ
اصغر صادقی : این دانشگاه به هیچ عنوان اسلامی نیست حتی دانشگاه نیست یک موسسه تولید مدرک برای کسانی که سواد کافی ندارند و یک موسسه تولید بی بندو باری می باشد بستن این موسسه غیر اسلامی به نفع دین و اجتماع و فر هنگ و دانشگاه می باشد یک موسسه سراسر اروپایی از نظر بی بندو باری
💬 پاسخ
صادق علی در پاسخ به اصغر صادقی: بزرگوار انصاف داشته باشید! یعنی چه که دانشگاه به این عظیم و بزرگی را که بلحاظ علمی و اختراعات و مقالات ووو در دنیا حرف برای زدن دارد، و مطرح جهانی است، به سراسر اروپایی از نظر بی بندو باری و غیره توصیف میکنید رفیق من؟ ما یلفظ من قول الا لدیه رقیب عتید.
💬 پاسخ
کارمند دانشگاه آزاد : ای خدا ما رو از دست این طهرانچی نجات بده از وقتی سر کار اومده داریم تو فقر زندگی میکنیم با حقوق ۱۵ میلیون ۲۷ سال سابقه
💬 پاسخ
اصغر اصغری : حداقلش اینه که آقای دکتر پزشکیان در جریان باشند و پیگیری کنند
💬 پاسخ
م. عباسی : اصلا معلوم نیست جنبه سیاسی داره نگران نباشید:))
💬 پاسخ
میلاد قنبری : با عنایت به آفریدگار مهربان در خصوص کم و کاستی ها در فضای علمی و فیزیکی دانشگاه ها ، دانشگاه آزاد واحد شوشتر با وجود فضای بسیار عالی ، وسعت و پتانسیل ارتقا در همه زمینه های علمی و فرهنگی ، متاسفانه به ویرانه ای میماند که نه دانشجو و نه اساتید و نه حتی کارکنان هیچگونه رضایتی ندارند . پس اگر این مشکلات با برکناری رئیس آقای طهرانچی به پایان میرسند موافقیم اما همتی میطلبد که در پس خواستن اصحاب دانش چه دانشجو و چه اساتید و چه کارکنان نهفته است.
💬 پاسخ
یا امام رضا : طهرانچی از خدا بترس این میزواین پست ها به هیچکس وفا نکرده همش وعده دروغ میدهی حقوق ما کارمندان را درست کن باید ۱۰۰ درصد افزایش دهی تا با بقیه کارمندان دولت مساوی شود
💬 پاسخ
یک کارمند : چرا دکتر طهرانچی حقوق کارمندان را افزایش نمیدهد حقوق ما از همه ارگانها کمتر است امیدوارم آه خانواده وبچه های ما که دارند درسختی زندگی میکنند همیشه پشت سر ش باشد
💬 پاسخ
ق، زاده : سلام، آفرین بر مردم خوب و جوانان دانشگاهی که دست بدست هم میدهند تا کشور را به لایق ترین ها بسپارند. عزیزان امضا کنین تا ذانشگاه بدست بهتر و فهیم تر از طهزانچی مدیریت شود.
💬 پاسخ
سمیه محمد علی خانی : سلام. خدمت شما دوستان عرض کنم که ابتدا فکر کنید و تحقیق کنید و بعد حرف بزنید. بنده سمیه محمد علی خانی دانشجوی دکتری با معدل 19/30،به مدت 4 سال اجازه دفاع به من داده نشد. فقط به دلیل اینکه بعد از آزار و اذیت های زیاد، با دلیل و مدرک حق قانونی و اخلاقی خودم را مطالبه کردم. حراست، بازرسی و آقای دکتر طهرانچی و تیم ایشان کاملا از قضیه مطلع هستند. باید از آقایان و خانم ها بپرسم که آیا دانشجوی ممتاز دانشگاه تنبل هست که نتوانسته دفاع کند و آیا دانشجویی که مطرح می‌کند دانشگاه محل علم و تحقیق و فناوری است و نباید مسائل غیر اخلاقی و غیر علمی مطرح شود اراذل،اوباش و فاسد است. لطفا قبل از اینکه از شخص دکتر طهرانچی و تیمش دفاع کنید آیات قرآن را با تامل بخوانید و حق را بگویید. تمامی اساتید، دانشجویان و کارمندان که به حق خود نرسیده اند و دچار خسارت مالی و روحی شده اند مقصر انتخاب کنندگان دکتر طهرانچی و شخص ایشان و تیم همراهشان است. به امید روزی که همه ما به این درک برسیم که آزار و اذیت دیگران چقدر می‌تواند بازتاب بدی بر کائنات داشته باشد چه انقلابی باشیم و چه غیرانقلابی. با هر دین و مذهب و جایگاهی که هستیم باید انسان و مسئولیت پذیر باشیم.
💬 پاسخ
صادق علی در پاسخ به سمیه محمد علی خانی: آفرین بر شما بزرگوار، ما به وجود امثال شما افتخار میکنیم. احسنت و ماشاءالله.
💬 پاسخ
سمیه مورچه خور : ببینید چقدر به هول و ولا افتادند دار و دسته رییس دانشگاه، به شعور ملت دکتر تحصیلکرده توهین می کنند، خدا بخواهد در جایتان آنی خشک می‌شوید، عزل که چیزی نیست، بدون اینکه بتوانید کلمه ای در دفاع از خود به زبان بیاورید، ظالم های فاسد....از خدا بترسید
💬 پاسخ
فارغ التحصیل دکتری : ریاست باید تغییر کند، دانشگاه آزاد با پول ملت ساخته شده، حالا یه عده دزد آقازاده اسم خودشون رو گذاشتند هیات امنا دانشگاه آزاد و فکر می کنند دانشگاه آزاد ارث پدرشون هست، و میگن هیچ کس در کشور حق نظارت و برکناری ما رو نداره، و فقط پول دانشجویان بدبخت رو میزنند به جیب و فکر می کنند با زدن مقالات دانشجویان به نام خودشان، دانشمند و فیلسوف هستند، لعنت به شما انسان نماهای کثیف
💬 پاسخ
صادق علی : سلام علیکم برای تمام دوستان فرهیخته آشکار است که یک عده که طبل مخالف این کارازار را می زنند، اصلا دانشجو نیستند و یا برخی افرادی هستند که ذهن شان آلوده به خط و خط بازی های سیاسی و جناحی است که این حرکت را حمل بر انقلابی و غیر انقلابی این و آن میکنند.! در متن کارزار بصراحت مرقوم شده است که: بررسی و تفحص شود، و درصورت صحت ادعاها اقدام گردد. در ضمن جناب دکتر پزشکیان عزیز، ملجاء و پناهگاه معضلات اقشار مختلف از ملت شریف ایران هستند، و حتی اگر بصورت مستقیم عزل و نصب دست ایشان نباشد، بی شک در ابلاغ آن به معاونین ذی ربط نقش و قدرت داشته و حتما بی توجه نخواهند بود. درود بر بندگان صالح خدا.
💬 پاسخ
محبوبه رضایی : خیلی هم عالی هست وموفق
💬 پاسخ
مهدی بقایی : عزل رئیس دانشگاه آزاد از اختیارات رئیس جمهور نیست شماها چه دانشجو هایی هستین که این موضوع رو نمیدونین
💬 پاسخ
ریحانه صدری در پاسخ به مهدی بقایی: پس از اختیارات چه کسی هست؟دانشگاه آزاد جز خاک ایران است،بالاخره یکی باید به فساد و باندبازی و فامیل بازی مسؤلین دانشگاه آزاد رسیدگی کند یا نه؟ ملت را بی شعور فرض کردند، دانشگاه آزاد با پول ملت ساخته شده، سهم ارث پدری کسی نیست که بین اقوام و خویشان خود تقسیم کرده اند، فساد در جذب هیات علمی بیداد کرده فقط فرزندان مسؤلین و اقوام خود را جذب می کنند، و می گویند دانشگاه آزاد هیات امنایی است و ملک شخصی ما است و هر کس را دلمان بخواهد بر می داریم....فارغ التحصیلان دکتری حق التدریس دانشگاه آزاد که یکسال بیشتر است خانه نشین شدند ، با بیش از ده سال سابقه تدریس مجانی برای دانشگاه، آیا واقعا به خدا و جهان آخرت اعتقاد ندارند؟ به حفره های قبر و سنگ لحد چطور؟همیشه زنده اند؟ شرم بر آنها..
💬 پاسخ
قاسم آقامحمدی : حداقل یه نظری در رابطه با بهبود شرایط دانشجویان می‌دادید شماها فقط دنبال عزل و نصب هستید و صحنه کارزار را بیش از این آلوده مطامع سیاسی کثیف خود نکنید.
💬 پاسخ
فتح الله براتی : درود بر دکتر طهرانچی دانشمند انقلابی. تنها افراد لاابالی و فاسد و ارازل و اوباش با ایشون مخالف هستند که هیچ غلطی هم نمی تونند بکنند.
💬 پاسخ
کارمند دانشگاه آزاد در پاسخ به فتح الله براتی: خدا جای حق نشسته پس چرا حقوق کارمندا شو درست نمیده چند بار دیگه اعتراض کنندلطفا یه نگاهی به فیش حقوق این کارمندان دانشگاه ازاد بزنید
💬 پاسخ
توحید ساکت در پاسخ به فتح الله براتی: امضا کنندگان کارزار جملگی دانشحویان، اعضای هیات علمی و کارکنان دانشگاه آزاد هستند. فاسد تویی که چیزی بهت ماسیده یا خواهد ماسید که جانب ظلم به هزاران انسان را گرفتی، البته بر جملگی عیان است که در طلب متاع دنیا این اراجیف را گذاشتی.
💬 پاسخ
هاشم اقاجری در پاسخ به فتح الله براتی: ایشان از انقلابی بودن فقط شو و نمایشش رو بلده. سرسوزنی وجدان و شرافت در وجودش نیست. برای خوش رقصی برای آسمان ریسمان به هم میبافه و می‌خواد از قرآن کوانتوم بیرون بکشه در حالی که به کوچکترین اصول اخلاقی قرآن که حق الناس هست رو اعتنایی ندارد. به شدت چاپلوسی و چاپلوسان براش ارزشمند هستند. من و دوستانی که از این شخص ظلم ها دیده ایم ایشان را به خداوند واگذار میکنیم و امیدواریم بلایی که سر ما آورد سر بچه هاش بیاد…. هرچند ظاهرا دیرزمانی هست که هیچ کس زورش به این جماعت بی وجدان از خدا بی خبر دروغگو نمیرسد
💬 پاسخ
صادق علی در پاسخ به توحید ساکت: توحید جان، آفرین بر شما و درود به پاسخ های کوبنده تان عزیز. خدا حفظ تان کند.
💬 پاسخ
زهرا محمد : دیوانه های تنبل، اختیار عزل رییس دانشگاه آزاد با رییس جمهور نیست. خیلی بی خرد هستید 😂، شما چه طور دانشجوی دکتری هستید که این قدر نادانید؟
💬 پاسخ
سمیه مورچه خوار ایزدی در پاسخ به زهرا محمد: راست می گی ما نادانیم که دزدهای فاسد که دستشون در جیب خانواده دانشجویان دانشگاه آزاد و از خون ملت تغذیه می کنند، به ما فحش می دهند و ما هیچی نمی گوییم...ما دیوانه ایم که گذاشتیم شما توهم قدرت داشته باشید...مخلوقات فانی شما از پشه هم کمترید
💬 پاسخ
توحید ساکت در پاسخ به زهرا محمد: هرچند اسباب زحمتتون میشه منتها شما اول یه سرچی بزن ببین اعضای هیات امنای دانشگاه ازاد اسلامی چه کسانی هستند و مهم تر اینکه ببین اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی و ریاست آن چه کسانی هستند که دانشگاه آزاد اسلامی از آنجا مجوز گرفته و ریاست دانشگاه را چه کسی تائید میکند بعد دهنت گشادت رو باز کن!!!
💬 پاسخ
محدث زاده : خدا از این طهرانچی نگذرد، لعنت بهش‌...
💬 پاسخ

اخبار مرتبط با این کارزار



اگر شما خبر تازه‌ای دارید لطفا لینک خبر رسمی آن را از طریق کلید فوق ثبت نمایید.


تأیید کارزار جهت انتشار

این کارزار در چهارچوب قوانین پلتفرم کارزار تأیید و منتشر شد.



این کارزارها را هم حمایت کنید: