حمایت از دکتر محمد نفریه به‌عنوان رئیس بهزیستی کشور

#دکتر_محمد_نفریه

حمایت از دکتر محمد نفریه به‌عنوان رئیس بهزیستی کشور

ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران

وزیر محترم تعاون، کار و رفاه اجتماعی

با سلام و احترام؛

با توجه به سوابق ارزشمند جناب آقای دکتر محمد نفریه، از جمله ۱۱ سال تجربه معاونت در سازمان بهزیستی کشور، ۵ سال مدیریت در این سازمان، و ۳ سال فعالیت به عنوان مشاور در سازمان بهزیستی از مرکز شهید هاشمی‌نژاد در سال ۱۳۷۶ تا ادارات بهزیستی شهرستان‌ها و استان‌ها، و همچنین انتخاب به‌عنوان مدیر ملی، ایشان همواره به عنوان مدیری پاکدست و دارای رشد اداری سالم و پیوسته از سطح مرکز تا سازمان بهزیستی کشور در طی ۲۷ سال شناخته شده‌اند.

از مسئولان محترم تقاضا داریم با انتخاب جناب آقای دکتر نفریه به‌عنوان رئیس سازمان بهزیستی کشور، ثابت نمایند که ملاک انتخاب رؤسای سازمان‌ها تنها تخصص، توانمندی، کارآمدی، ایمان و اخلاق حرفه‌ای است.

با تقدیم احترام مجدد،‌ پیشاپیش از حسن توجه حضرتعالی سپاسگزاریم.

70%
30 درصد مانده تا ثبت رسمی در دبیرخانه سازمان مخاطب
[اطلاعات بیشتر]

امضاکنندگان: 1408 نفر

  • فرزانه اسکندری

  • فصل رویش

  • حسن نقابی

  • علیرضا محمدی

  • آزادی وفا

  • مرتضی سعادتی

  • خوب نیاز

  • نازنین زهرا نفریه

  • حسین بوذری

  • محمود بوذری

  • صدیقه پناهی

  • سهیل موسی رضایی

  • کوروش رضایی

  • آرش قربانی

  • محمد مهدی نفریه

  • مژگان نفریه

  • کامیار رنجبر

  • فاطمه قهرمانی

  • محمدعلی جوادزاده

  • آراد خاصي

  • سیدمحمدجواد ظفرپور

  • شادمهر شیری

  • فریبا بریمانی

  • پدرام کشاورزی

  • مونا نحم

  • احمدعلی محمودی

  • علی محمد عندلیب

  • حکیمه فرجی

  • امیر میرزایی

  • عفت علی زاده

بحث و گفتگو

خوب نیاز : پر واضح هست بعضی از نظرات برای تخریب دکتر نفریه گذاشته شده است ..من بالای ۲۵ سال است ایشان را از نزدیک می شناسم.. ایشان از همون ابتدا که در هاشمی نژاد بودند اتفاقا با معلولین برخورد عالی داشتند و بسیار رسیدگی میکنند و در حال حاضر با اینکه هیچ پستی هم ندارند باز هم پیگیر مشکلات مددجویان هستند و مرتب با ایشان تماس می‌گیرند این یعنی نشان می‌دهد که دکتر نفریه برای مددجویان سازمان بهزیستی دلسوزانه فعالیت میکند ..در ضمن سازمان بهزیستی فقط بخش معلولین نیست بخشهای مختلف می باشد..در ضمن دکتر نفریه مثل بعضی از افراد نیستند که یک دفعه به اینجا رسیده باشند ..و خودشان رو عضوی از خانواده بهزیستی میدانند..
💬 پاسخ
س .. الف : باسلام .. متاسفانه همیشه در سازمان بهزیستی فقط افراد و مدیرانی که با همدیگر آشنا هستند پستها را دارند و انگار به نوعی قحط الرجاع در بهزیستی داریم اگه همین مدیران قدیمی می‌توانستند کاری انجام دهند تا الان انجام داده بودند و سازمان الان با کلی کارمند خسته و بی هدف روبرو نبود..کاش از سازمان های دیگر مدیرکل انتخاب شود تا وقتی وارد سازمان بهزیستی می‌شود با سوگیری نباشد و فقط تیم خود را انتخاب نکند ..
💬 پاسخ
سید مهدی : کار بسیار اشتباهی هست چراکه دکتر قادری با شناختی که از ایشون و همکارانشان دارم انسانی شریف و کاردانی است
💬 پاسخ
محمد پارسا قادری : دمت گرم داش. کارزار بنده در رابطه با لغو تاثیر قطعی معدل را حمایت کنید. https://www.karzar.net/155920
💬 پاسخ
ناشناس ناشناس : انشاالله هرکسی بیاد تبعیض میان کارکنان بهزیستی کشور با سایر کارکنان از بین برود و عدالت برقرار شود در غیر این صورت آقای قادری یا نفر دیگر تفاوتی ندارد
💬 پاسخ
کارمند بهزیستی : هر چند که انتخاب از درون سازمان بهتره اما وضعیت الان بهزیستی مربوط به گذشته همین افراد است. از طرفی اگر ایشان دوباره بخوان با همون افراد قدیمی کار کنند که وای به حال آینده بهزیستی. فکر نکنم ایشان حتی بتونن از حقوق ما کارکنان بهزیستی دفاع کنن چه برسه به جامعه هدف. البته انتخاب بد از بدتر بهتره.
💬 پاسخ
مراد شیرزادی : باسلام باتمام احترامی برای اقای دکترنفریه دارم شناخت کامل دارم ازعملکرد ایشان ولیکن بهتراست همکاران باتحربه وجوان فرصت بدهیم نه اینکه یک عده همیشه پست داشتتد بصورت موروثی وباندی مسوولیت ها رابرعهده بگیرند وبعد مسوولیت بقیه قسمت های سازمان رابه بقیه دوستان وهم باندی ها بدهند متاسفانه دربهزیستی شاهد این موضوع بوده ایم .پس دلیلی ندارد هرکسی قبلا دارای پست های مختلف بهزیستی بوده انتخاب مناسبی باشد.
💬 پاسخ
نسترن طوسی : سلام ، به نظرم کامنت ها بنوعی جنبه تخریب داره ، اولا اکثریت نظرات مربوط به حوزه توانبخشی و از طرف عزیزان معلول است. بهزیستی صرفا مربوط به حوزه توانبخشی نیست و حوزه های اجتماعی و خصوصا پیشگیری و درمان اعتیاد دارد که حداقل یک جمعیت چند میلیونی مخاطب بهزیستی در حوزه پیشگیری و درمان اعتیاد است. پس برای انتصاب ریاست سازمان اینطور نیست که فقط مخاطبین حوزه توانبخشی نظ. بدهند. در ضمن آقای دکتر نفریه یک مدیر شناخته شده و با رزومه مثبت است. هرچند خیلی اعتمادی به انتصاب ریاست سازمان از طریق فراخوان نیست و بیشتر جنبه نمایشی و پوپولیستی داره.
💬 پاسخ
احمد قرگزلی : سلام بنده شاهد بودم ایشان زمان معاونتشون انقدر کار کردند تا خونریزی معده گرفتند
💬 پاسخ
زینب میکاییل زاده : برای من جالب است که افرادی که سعی در تخریب آقای دکتر نفریه دارند و برعلیه ایشان نظر ثبت کرده اند همگی با اسامی ناشناس این کار را کرده اند. دکتر نفریه مدیری لایق دلسوز و دست پاک هستند. هر کس از نزدیک ایشان را بشناسد و با ایشان همکاری داشته باشد حرف من را تصدیق میکند. همچنین سوابق کاری ایشان از بدو ورود به سازمان کاملا روشن و طبق رعایت سلسله مراتب بوده. از پزشک بودن در آسایشگاه هاشمی نژاد پله پله مراتب ترقی را طی کرده اند. رشد اداری سالم و پیوسته.
💬 پاسخ
فعال مدنی : با عرض سلام ضمن عرض احترام به تمام عزیزانی که امضا کردند.اکثر دوستانی که امضا کردند با چند فرضیه این کار را انجام داده اند، اولین مورد این است که گزینه درون سازمانی بهتر از گزینه برون سازمانی خواهد بود که به نظر من این گزینه بدلیل توانا ئیهای احتمالی فرد برون سازمانی می تواند رد شود، دوم اینکه برخی از امضا کنندگان از نزدیکان ایشان هستند، سوم آنکه برخی از افراد محافظه کار احتمال می دهند که شاید یک در صد هم این اتفاق بیافتد یا جایگاه بگیرند یا جایگاهشان را حفظ کنند.جالب اینکه برخی از عزیزان الان هم مدیر هستند موضوع اینه که کارزار نوعی اعتراض به وضعیت موجود است.پس مدیر محترم تو چرا نظر میدی؟اگر اعتراض داری نباید مدیریت را قبول کنی چون خودت هم مسبب بودی
💬 پاسخ
ناشناس. ناشناس : آن شالله هر کسی بر مسند مدیریت می‌نشیند اول بفکر رفاه و بهتر زیستن معلولین باشد نه خودش‌
💬 پاسخ
فیاض کریمی : سلام من یک بازنشسته کشوری هستم امیدوارم بعد از انتخاب ایشون فقط،شاهد شعار نباشیم بازنشستهای ستاد از تمام‌رفاهیاتی که ستاد دریافت می کند محروم‌هست آقای نوبخت طبق دستوری که قبلادبرای رفاهیات داده بودند سازمان ما اجرایی نکرد اما سازمانی مثل وزارت ارشاد از همون اول اجرایی شد امیدوارم ما بازنشستگان کشوری را به مانند شاغلین دریابند. جاویدان
💬 پاسخ
کارمند بهزیستی : توانبخشی و رسیدگی به امور معلولین در زمان ایشان ،ضعیف ترین حال ممکن را داشت.لطفا هر کسی را بزرگ نکنید و بگذارید مدیریت بهزیستی به اهلش سپرده شود.
💬 پاسخ
سید وحید خراشادیزاده : این اقا اگه کاری از دستش بر می‌آمد در ۱۱سال معاونت یک حرکتی میزد
💬 پاسخ
ناشناس ناشناس : خداوند را شاهد میگیرم که چن سال قبل در طبقه همکف سازمان شاهد برخورد بسیار تند و خشن ایشان با یک معلول جسمی حرکتی بودم، به طوری که مامورین فراجا پا درمیانی و دعوت به آرامش و مانع ار برخورد فیزیکی شدند، مددجویان سازمان با توجه به مشکلات خاصی که دارند بیش از هرچیز نیازمند محبت و خوش اخلاقی و صبر بسیار زیاد هستند، سازمان به مانند دوره های گذشته همچون دکتر قادری، دکتر بند پی و دکتر فقیه و دکتر هاشمی که بسیار با محبت و همچون فرزند خود با اقشار هدف برخورد می‌کردند نیازمند است، ضمنا به نظر بنده شخصی باید برای سازمان انتخاب گردد که همچون ریاست محترم جمهوری بسیار مهربان و خوش اخلاق باشد.
💬 پاسخ
زهره صفاری فر در پاسخ به ناشناس ناشناس: اگر نیت بدی نداشتید و انسان صادقی بودید چرا به عنوان ناشناس نظر دادید؟امن ۳۵ سال در سازمان کار کردم و سال های زیادی را افتخار همکاری با ایشان را داشته ام و در استان تهران نیز معاون ایشان بوده ام.ایشان یکی از پاکدست ترین ،سلامت ترین و متخصص ترین مدیران سازمان بهزیستی بوده اند.که به دلیل توانمندی هایشان آقای قادری که متخصص نبوده ودر قد و قواره ریاست سازمان هم نبودند،در مدت ریاستشان ایشان را در واقع در گوشه ای بایکوت کرده بودند.
💬 پاسخ
ولی زمانپور : آن شان الله مرد عمل باشد مثل دکتر قادری نباش به مشکلات معلولین به ویژه ضایعات نخاعی رسیدگی وماده 27اجرا کند
💬 پاسخ

اخبار مرتبط با این کارزار



اگر شما خبر تازه‌ای دارید لطفا لینک خبر رسمی آن را از طریق کلید فوق ثبت نمایید.


تأیید کارزار جهت انتشار

این کارزار در چهارچوب قوانین پلتفرم کارزار تأیید و منتشر شد.



این کارزارها را هم حمایت کنید: