درخواست تعیین تکلیف کارخانه سیمان سرند در میمه

#سیمان_سرند_میمه

درخواست تعیین تکلیف کارخانه سیمان سرند در میمه

جناب آقای فاطمی امین
وزیر محترم صنعت، معدن و تجارت

با سلام و احترام
به استحضار می‌رساند که در بهمن‌ماه سال ۸۶، خبرگزاری ایرنا از آغاز عملیات اجرایی طرح سیمان سرند میمه در استان اصفهان خبر داد. علی‌اکبر محرابیان، وزیر وقت صنایع و معادن در آیین آغاز عملیات اجرایی طرح سیمان سرند در بخش میمه در استان اصفهان اظهار داشتند که: اجرای چنین طرح‌هایی برای برقراری توازن در منطقه می‌باشد و این از افتخارات دولت نهم است و با اجرای طرح در این بخش، توازن در این خطه برقرار خواهد شد، چرا که عدم برخورداری بخش میمه در استان اصفهان، موجب آن شد تا مسئولان این طرح را در این منطقه اجرایی کنند.
این طرح در زمینی به وسعت ۷۰ هکتار و با سرمایه‌گذاری ارزی ۳۰میلیون یورو و ۱هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری ریالی اجرایی می‌شود. محصول سیمان سرند میمه، سیمان خاکستری و سیمان حفاری با ظرفیت ۳هزار و۳۰۰ تن در روز خواهد بود. اشتغال‌زایی مستقیم این طرح پس از بهره‌برداری ۳۶۰ نفر و غیرمستقیم آن ۱هزار و ۵۰۰ نفر خواهد بود.
مردم شهر و بخش میمه با گذشت سال‌ها، هنوز که هنوز است شاهد اقدام موثری در رابطه با احداث کارخانه سیمان سرند در شهر میمه نبوده‌اند، آیا کارخانه سیمان سرند در میمه احداث می‌شود؟ ما مردم میمه خواستار پیگیری این طرح در دولت جدید و تعیین تکلیف آن هستیم.

با تشکر

2%
98 درصد باقی مانده تا انتشار در فهرست کارزارها
[اطلاعات بیشتر]

امضاکنندگان: 1 نفر

  • احسان رحیمی

بحث و گفتگو

مردم بخش میمه : البته به خبرگزاری ایرنا در آبان ماه سال۸۷ اینگونه خبر داد که دومین کارخانه سیمان کاشان با نام کارخانه سیمان "سرند میمه" در منطقه کاشان احداث می شود
💬 پاسخ

اخبار مرتبط با این کارزار



اگر شما خبر تازه‌ای دارید لطفا لینک خبر رسمی آن را از طریق کلید فوق ثبت نمایید.


تأیید کارزار جهت انتشار

این کارزار در چهارچوب قوانین پلتفرم کارزار تأیید و منتشر شد.



این کارزارها را هم حمایت کنید: