درخواست تعیین تکلیف ایجاد اتاق توسعه میمه در فرمانداری شاهین شهر و میمه

#اتاق_توسعه_میمه

درخواست تعیین تکلیف ایجاد اتاق توسعه میمه در فرمانداری شاهین شهر و میمه

جناب آقای سیدرضا مرتضوی
استاندار محترم اصفهان

با سلام و احترام
به استحضار می‌رساند، به گزارش خبرگزاری فارس از شاهین‌شهر، استاندار وقت اصفهان که با درخواست مردم بخش میمه به این بخش شمالی استان اصفهان سفر کرده بود، ظهر روز یازدهم بهمن ماه سال ۹۷ در جمع مردم میمه اظهار داشتند که اتاق ویژه توسعه بخش میمه باهدف شناسایی، برنامه‌ریزی و اجرای طرح‌های اشتغال‌آفرین، عمرانی، فرهنگی، بهداشتی، صنعتی، کشاورزی و گردشگری در فرمانداری شاهین‌شهر و میمه ایجاد می‌شود.
و در این باره فرماندار وقت شهرستان شاهین شهر میمه تا یک ماه دیگر طرح‌های ارائه شده در این اتاق را جمع‌بندی و در جلسات اختصاصی معاونت اقتصادی استانداری اصفهان مطرح کند؛ چرا که استفاده از توانمندی‌های مردم و بخش خصوصی در کنار اعتبارات دولتی، می‌تواند به سرعت بخش میمه را در مسیر توسعه قرار دهد و در این باره  از مسئولان استان اصفهان خواستند با تسهیل مقررات و رفع موانع دست و پاگیر، به توسعه بخش میمه کمک کنند.
چرا که بخش میمه بخش سرمایه‌گذاران توانمندی در تهران دارند که لازم است با دعوت از این کارآفرینان، زمینه سرمایه‌گذاری را در بخش میمه فراهم گردد.
اما مردم میمه تاکنون شاهد ایجاد اتاق ویژه توسعه بخش میمه باهدف شناسایی، برنامه‌ریزی و اجرای طرح‌های اشتغال آفرین، عمرانی، فرهنگی، بهداشتی، صنعتی، کشاورزی و گردشگری که گویا قرار بود در فرمانداری شاهین‌شهر و میمه، تشکیل شود نبوده‌اند
آیا مردم میمه شاهد ایجاد اتاق توسعه میمه در فرمانداری شاهین شهر و میمه، خواهند بود؟ خواهشمندیم این طرح عقیم مانده از دولت تدبیر و امید در استانداری اصفهان در دولت مردمی ایران قوی تعیین تکلیف فرمایید.

با تشکر

0%
100 درصد باقی مانده تا انتشار در فهرست کارزارها
[اطلاعات بیشتر]

امضاکنندگان: 0 نفر

بحث و گفتگو

مهدی اسماعیلی : مطالبات بخش میمه می تواند و باید در اتاق توسعه بخش میمه پیگیری و دنبال شود که تشکیل اتاق توسعه میمه هم در بلا تکلیفی به سر می برد
💬 پاسخ

اخبار مرتبط با این کارزار



اگر شما خبر تازه‌ای دارید لطفا لینک خبر رسمی آن را از طریق کلید فوق ثبت نمایید.


خبرگزاری فارس

بازتاب در خبرگزاری فارس:

اتاق ویژه توسعه میمه ایجاد شود

تأیید کارزار جهت انتشار

این کارزار در چهارچوب قوانین پلتفرم کارزار تأیید و منتشر شد.



این کارزارها را هم حمایت کنید: