درخواست افزایش فعالیت بخشداری میمه در فضای مجازی

#بخشداری_میمه

درخواست افزایش فعالیت بخشداری میمه در فضای مجازی

مدیر محترم روابط عمومی استانداری اصفهان

با سلام
دسترسی به فضای مجازی، از علائم حیاتی یک جامعه است. اغراق نیست اگر حدفاصل سواد و بیسوادی، توان استفاده از اینترنت باشد. داشتن پایگاه‌های اطلاع‌رسانی برای مدیران جامعه، ضروری‌تر است. این پایگاه‌ها علاوه‌بر تسهیل ارتباط با مردم و دریافت نظرات آنان، سریع‌ترین، کم‌هزینه‌ترین و شامل‌ترین ابزار اطلاع‌رسانی هستند‌. به آن میزان که مدیران برای مردم  ارزش قائل باشند، نسبت به فعال نمودن و به‌روز کردن پایگاه‌های اینترنتی خود اقدام می‌کنند. آقای آذرپی بخشدار محترم میمه، از نخستین روزهای حضورش در بخشداری، بر ضرورت ارتباط مستمر و دوسویه با مردم و جامعه‌ی هدف تاکید داشتند.
اما متأسفانه پایگاه اطلاع‌رسانی بخش میمه در قالب وبلاگ، کارکردی مقطعی و محدود داشت و بیشتر مانور تبلیغاتی و نمایشی بود.
این فضا باید در راستای شفاف‌سازی و اطلاع‌رسانی مردم و تعامل با آنان و در راستای شناخت هرچه بیشتر معضلات، بحران‌ها و مشکلات و برنامه‌ریزی برای حل آن‌ها به صورت مستمر فعالیت داشته باشد.
ما به نمایندگی از تمام مردم میمه از شما درخواست می‌کنیم که در راستای تحقق موارد اشاره شده در بالا، فعالیت‌های مجازی این نهاد دولتی را افزایش داده و با مردم تعامل بیشتری داشته باشید.

با تشکر

0%
100 درصد باقی مانده تا انتشار در فهرست کارزارها
[اطلاعات بیشتر]

امضاکنندگان: 0 نفر

بحث و گفتگو

صبح میمه : البته در دوره ای بخشدار اسبق میمه وبلاگ نویس وبلاگ صبح میمه بود که بعدها به سایت ارتقا یافت و در همان دوران بخشداری میمه فاقد پایگاه اطلاع رسانی رسمی در فضای مجازی بود
💬 پاسخ

اخبار مرتبط با این کارزار



اگر شما خبر تازه‌ای دارید لطفا لینک خبر رسمی آن را از طریق کلید فوق ثبت نمایید.


تأیید کارزار جهت انتشار

این کارزار در چهارچوب قوانین پلتفرم کارزار تأیید و منتشر شد.



این کارزارها را هم حمایت کنید: