عضویت: ۲۹ فروردین ۱۴۰۲ عضو ویژه

غزل دباغ

مشهد کارشناس اداری -استخدامی
عضو فعال کارزار
غزل دباغ
برای کارزاراعتراض به افزایش حقوق بیست درصد با وجود تورم پنجاه درصدی
به کارزار حمایت از ماده۱۶ حمایت از جوانی جمعیت به کارکنان زن هم رای بدهید که درراستای افزایش حقوق هست، ممنون ریاست محترم مجلس شورای اسلامی با سلام، احتراما با عنایت به تصویب قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در سال ۱۴۰۰، و تکلیف دولت به افزایش مبالغ کمک هزینه های پرداختی به کارکنان، با توجه به قید عبارت کارکنان مشمولان در دستگاههای موضوع ماده ۲۹ قانون برنامه ششم توسعه به کلیه کارکنان مرد و زن، در خواست استفساریه ماده (۱۶) مبنی تفسیر به تسری افزایش پرداختی کمک هزینه عائله مندی و اولاد به کلیه مستخدمین از جمله کارکنان زن مورد استدعاست. خواهشمند است دستور فرمایید با توجه تبعیض موجود بین کارکنان زن مشمول قانون کار و قانون تامین اجتماعی در دستگاههای اجرایی که در حال حاضر مطابق ماده ۸۶ قانون تامین اجتماعی از کمک هزینه عائله مندی و اولاد وفق شرایط تعیین شده برخوردارند، در مقایسه با کارکنان زن مشمول سایر قوانین جاری، در خصوص تفسیر ماده (۱۶) به تمامی کارکنان زن و مرد مشمول شرایط، اقدام لازم صورت پذیرد.
غزل دباغ
برای کارزاردرخواست اجرای ماده ۱۶ قانون حمایت از جوانی جمعیت برای کلیه کارکنان زن
ممنون از نظر مثبت و دیدگاه متعالی شما د
غزل دباغ
برای کارزاردرخواست اجرای ماده ۱۶ قانون حمایت از جوانی جمعیت برای کلیه کارکنان زن
ممنون.كارزار شما امضا شد.موفق باشيد
غزل دباغ
برای کارزاردرخواست برکناری آقای میثم لطیفی، رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور
اقای لطیفی حتی یه دستورالعمل ساده رو نمیتونه به درستی ابلاغ کنه، مدام دستورالعمل های ابلاغیش ایراد داره و یه پروسه طولانی باید طی بشه تا اصلاح بشه و مجدد ابلاغ بشه، حالا این وسط چقدر باعث متضرر شدن حقوق کارکنان میشن، بماند. بنظرم بی کفایتی و بی مسئولیتی و عدم اگاهی ایشون در امور اداری و استخدامی کاملا مشهوده برای همه، ماهم تقاضامون عزل و برکناریشون هست ولی ان شالله نیروی متخصص و دلسوز جایگزین بشه، نه لطیفی ۲!!!!!
غزل دباغ
برای کارزاردرخواست انتصاب آقای دکتر کرکه‌آبادی به‌عنوان رئیس سازمان اداری و استخدامی
بله ، درسته آزمون استخدامی برگزار شده، ولی فقط ورود به خدمت دولتی مهمه؟ حقوق و مزایا کارمندان اهمیتی نداره؟ بخشنامه های ابلاغی دوران ریاست فعلی رو اگر بررسی کنید همه منجر به ابطال ، شکایت و طرح دعوی دیوان عدالت اداری شدند، چرا؟ چون از نظر ایشون کارمندان نیاز به حقوق و مزایا ندارند و همین 10 تومان حقوق برای زندگی کافیه؟ یا اینکه اصلا آگاهی و علمی نسبت به ردیف های حقوقی کارمندان ندارند...رئیس سازمان اداری و استخدام شرح وظایفشون و مسئولیتی که روی دوششون هست ، بیشتر از برگزاری آزمون هست..
1
عضو ویژه کارزار شوید!
همراه همیشگی، میتوانید با عضویت ویژه از خدمات اختصاصی در کارزار استفاده کنید.
عضویت ویژه
شما هم می‌توانید عضو ویژه کارزار شوید. عضویت ویژه
گزارش خطا در صورتی که مشکلی در کار با سیستم پیدا کردید یا محتوای نامناسبی در آن دیدید به ما گزارش دهید:
یادآوری: شما می‌توانید امضاهای خود را از طریق پنل کاربری حذف کنید.
شمارهرا وارد کنید: