⚠️ زمان این کارزار به پایان رسیده است. می‌توانید کارزارهای زیر را حمایت و امضا کنید:

◻️ درخواست تصویب قانون منع ازدواج کودکان
◻️ درخواست برکناری شهردار ناکارآمد گرگان
◻️ درخواست ساماندهی امور کارمندان

درخواست انتخاب دکتر حسین سلاح‌ورزی به عنوان وزیر صمت

#صمت_سلاحورزی

درخواست انتخاب دکتر حسین سلاح‌ورزی به عنوان وزیر صمت

جناب آقای دکتر مسعود پزشکیان
رئیس محترم جمهور

موضوع: درخواست انتخاب دکتر حسین سلاح‌ورزی به عنوان وزیر صنعت، معدن و تجارت دولت چهاردهم

با اهداء سلام و احترام؛

ضمن تبریک مجدد انتخاب حضرتعالی به‌عنوان رئیس جمهوری اسلامی ایران به استحضار می‌رساند نظر به توجه دولت متبوع حضرت عالی و شورای محترم راهبردی به استفاده از نیروهای شایسته، کارآمد و توانمند، به عنوان وزرای کابینه، همچنین با عنایت به باور و اعتقاد حضرتعالی قبل و بعد از انتخاب به عنوان رئیس جمهور نسبت به بخش خصوصی به عنوان راهگشای مشکلات اقتصادی عدیده‌ای که کشور با آن مواجه است و پیشنهاد و درخواست شما در پارلمان بخش خصوصی از فعالان تولید و تجارت کشور که کنار شما بایستند و ضمن مشارکت در حل مشکلات و چالش‌ها در معرفی کاندیدا برای وزارتخانه‌های اقتصادی فعال باشند.

ما بخشی از مردم و دلسوزان این سرزمین با توجه به تخصص، توانمندی و شایستگی جناب آقای دکتر حسین سلاح ورزی، داشتن تحصیلات عالی مرتبط، سابقه مدیریت موفق شرکت‌های تولیدی و معدنی و بازرگانی، تجربه حضور در راس تشکل های اقتصادی و کارفرمایی ایران طی دو دهه گذشته از جمله اتاق بازرگانی ایران، کانون عالی کارفرمایی ایران و سازمان ملی کارآفرینی ایران، تسلط و آشنایی کامل با تجارت بین‌الملل و اقتصاد جهانی و حضور موفق در سازمان های بین‌المللی و از همه مهمتر مقبولیت و محبوبیت ایشان نزد فعالان بخش خصوصی ایران می‌تواند نقطه عطفی در توسعه همکاری‌ها و تعاملات دولت با بخش خصوصی ایران تلقی شود.

در شرایط امروز حاکم بر اقتصاد کشور و وجود تحریم‌های ناجوانمردانه اقتصادی که موجب قرارگرفتن کشور در تله رشد اقتصادی پایین شده است، وجود یک گزینه جوان و با تجربه و تحصیل کرده معتبر و مقبول بخش خصوصی ایران و دارای ارتباط با اتاق‌های بازرگانی بین‌المللی می‌تواند زمینه‌ساز اعتماد، افزایش سرمایه‌گذاری، توسعه صادرات غیر نفتی و بهبود شرایط اقتصادی ایران عزیز گردد.

ما امضا کنندگان این کارزار ضمن باور و اعتقاد به اینکه اختیار و مسئولیت انتخاب ‌‌معرفی وزرا به موجب قانون اساسی متعلق به رئیس جمهور محترم می‌باشد، ضمن ابراز حمایت و استقبال از هر تصمیمی که شما به عنوان منتخب محبوب مردم ایران خواهید گرفت، دغدغه‌مندانه و در راستای دولت وفاق ملی شما لازم دیدیم که محضر مبارک شما توصیه و درخواست نماییم تا در صورت صلاحدید با معرفی دکتر حسین سلاح‌ورزی به عنوان وزیر صمت پیشنهادی، امکان استفاده هرچه بیشتر ظرفیت و توان بخش خصوصی ایران برای حرکت موتور رشد اقتصادی کشور را فراهم آورید.

سلامتی و موفقیت شما و عزت و سربلندی ایران را از خدای متعال خواستاریم.

زمان این کارزار به پایان رسیده است.

جهت اطلاع از نتیجه این کارزار و خبرهای مربوط به آن به کانال تلگرام یا صفحه اینستاگرام کارزار مراجعه نمایید.

امضاکنندگان: 2686 نفر

  • امیررضا اعتمادی

  • میلاد دهقانی

  • سام فاضلی کیا

  • محمد زاهدی

  • آزش کاظمی

  • ولی اله پور

  • رسول بیرانوند

  • رضا خزایی

  • مقامی فرد

  • چگنی اصغر

  • ایوب کوشکی

  • علی مشهدی زاده

  • علی حاجی‌پور

  • منوچهر بسحاق

  • سیاوش شمس

  • فرزانه بنی هاشم نژاد

  • نغمه یزدان کریمی

  • سید مرتضی میری

  • الهام آبسری

  • افسانه چراغی

  • هانیه آبسری

  • آرش حاتمی

  • سپیده محبی

  • زهره سلاحورزی

  • شیوا چراغی

  • امیر مهراد

  • بهار سلاح ورزی

  • کامران وکیل

  • محسن ضرابی

  • حامد چمن رخ

بحث و گفتگو

حسین سرمست : سلاح ورزی چه کسی آدم قحطه
💬 پاسخ
ظاهر بلوچ شیرزائی : https://www.karzar.net/143579 از کارزار شما حمایت کردم لطفا از کارزارم حمایت کنید ممنون میشم همراهی ام کنید تشکر ثوابی در راه خدا براتون میشه اجرکم عندالله کارزار دانشگاه فرهنگیان است
💬 پاسخ
مسعود کبیری : بااعتماد و استقلال نظری که از جناب آقای دکتر پزشکیان رییس جمهور محترم سراغ دارم ، اینگونه حرکات مزبوحانه را در خور استقلال نظر ایشان نمیدانم . این کار را مسلما با غرض ورزی و بر علیه استقلال نظر رییس جمهور محترم میدانم و امیدوارم که بیش از این برای رییس جمهور محترمی که در صدد اصلاح امور هستند تحت فشار و ............قرار ندهید و بگذارید با نظر قاطع خودشان هر شخص معتمد و لایقی که صلاح میدانند به هر منصب و پستی که تخصص دارند انتخاب و به مجلس محترم معرفی کنند . لطفا اینگونه فشارها را از رییس جمهور محترم که قرآن و نهج البلاغه چراغ راهشان بوده و هست به امید خداوند موفق و پیروز باشند که این کسب موفقیت مسلما باعث عزت و سربلندی ایران عزیز اسلامی خواهد بود . برای موفقیت و استقلال رای و عاقبت بخیری رییس جمهور محترم . همگی باهم صلوات اللهم الجعل عواقب امورنا خیرا انشاءالله
💬 پاسخ
محمدرضا حسنوند : بهترینه ،باسواد ،باشخصیت باشعور ،صریح ،انسان ،محترم
💬 پاسخ
مهدی رستمی : والا بخدا پزشکیان که دم از وفاق ملی میزدن تا الان انتخابایی کردن که طرفدارانش رو هم عصبانی کردن یکی از یکی بدتر،سلاح ورزی رو کم داشتیم
💬 پاسخ
مهدی رستمی : خدا وکیلی چرا انقدر یه پست وزارتی و مدیریتی رو به مسخره گرفتین آخه سلاح ورزی کدوم یک از شرایط رو داره یه طویله رو نمیتونه اداره کنه
💬 پاسخ
مریم السادات تقوی اهرمی : ایشان را به قانون مداری و صراحت میشناسم. در مورد اشخاص با این حدود کار و اثرگذاری، رسانه ها مرجع مستقلی برای ارجاع نمیباشند. به تجربه دست اول خودم اعتماد میکنم، و از ایشان حمایت میکنم. باقی با ایشان است و قائل به پاسخگویی هستند. به تخصص اعتماد کنیم و برای ایران- حمایت بنده شخصی و غیرصنفی و تشکلی است.
💬 پاسخ
امیر آشتیانی : خدایا خودت به داد ما برس... آخه سلاح ورزی بشه وزیر مملکت..؟! یکدفعه رسماً اعلام کنید هدفتان نابودی مملکت هست خودتان را راحت کنید.
💬 پاسخ
محمدرضا دباغ زاده : کم بدبختی داشتیم از دست ایشون که حالا هم بیان وزیر شن
💬 پاسخ
بشیر یونسی : یکی از بهترین گزینه ها برای وزارت سمت است
💬 پاسخ
امیرحسین م. : برید تو اینترنت دربارش تحقیق کنید..
💬 پاسخ
امیرحسین م. : تو اینترنت پره دربارش.. این عجب موجودیه..
💬 پاسخ
سهرابی ع : ظاهرا هرکسی بیشتر به نظام چنگ و دندون نشون بده ذیقیمت میشه
💬 پاسخ
رضا یکله : پیش از این پیام نظر شخصی خودم رو بدون هیچگونه هماهنگی با جناب دکتر سلاح ورزی ، مطرح و ثبت نموده ام ، از آنجایی که قصدم بنابر مصالح ملی ، صرفا تقویت احتمال تصدی وزارت صمت برای ایشان بوده ، هرچند عرائظم بشرح یادشده ، قاطعانه عرض میکنم مستند و عین واقع است... بهتر میدانم قبل از انتشار اظهار نظرم ، حتی الامکان ، نشر یا عدم نشر مراتب یادشده را به صلاحدید و اخذ تأیید جناب دکتر سلاح ورزی موکول نمائید .
💬 پاسخ
رضا یکله : سنواتی ، افتخار همکاری با جناب آقای دکتر سلاح ورزی را در حوزه های مالی ، بازرگانی و صنعتی داشته ام ... بنا بر سطوح مسئولیت های محوله به اینجانب ، به عموم سوابق و اسناد ذیربط با فعالیت های اقتصادی ایشان طی سه دهه ی گذشته دسترسی به جزئیات مالی و اقتصادی عملکرد مجموعه های تابعه داشته ام ... ناظر بر تخصص مالی و بازرگانی اینجانب طی بیش از دو دهه در شرکتهای داخلی و خارجی ایران در بخش های دولتی و خصوصی ، طی سالهای همکاری م با جناب سلاح ورزی ، موردی بخاطر ندارم که ایشان تارگت یا عملکردی ، فراتر از حدود و حصور قانونی داشته باشند ... همواره نسبت به رعایت نص موازین و قوانین ، همچنین امانت داری و مسئولیت معطوف به مصالح کلان اقتصادی کشور متوجه و بنحو اکیدی متذکر بوده اند ... بنابر آنچه عرض شد ، اطمینان دارم ، سپردن مسئولیت وزارت صمت به ایشان ، ناظر بر دانش و تجارب ارزنده در سطوح متنوع ملی و بین المللی، در حوزه های مالی ، بازرگانی و صنایع ، بی تردید ، نوید بخش اصلاح روندهای حال حاضر و نیل به نتایج چشمگیر ، ناشی از حسن مدیریت ایشان در سیاست گذاری و راهبری بهینه پروسه های ذیل وزارت صمت ، خواهد بود . شخصا خود را نسبت به صحت عرائضم در خصوص تایید کفایت در مدیریت و اصالت سوالق عملکرد جناب دکتر سلاح ورزی مسئول میدانم . بامید سربلندی ایران زمین رضا یکله
💬 پاسخ
مانا سجادی : اگر رییس جمهور ظریف بخواد که معرفی میشه نیاز به کارزار نیست بعید می‌دونم لری را معرفی کنند.
💬 پاسخ
رضایی امیر محمد : با سلام جناب آقای سلاحورزی انسانی ارای توانمدیهای بلقوه ایست
💬 پاسخ
محمدرضا حسنوند : انسان واقعا قوی و با شعور کاربلد باسواد حق گو که حقشو به زور می خورن وما رو از داشتنش محروم کردن.من به عنوان یک شهروند عادی هر کاری برای کمک به کارزار ایشون انجام میدم و انجام دادم .
💬 پاسخ

اخبار مرتبط با این کارزار



اگر شما خبر تازه‌ای دارید لطفا لینک خبر رسمی آن را از طریق کلید فوق ثبت نمایید.


تأیید کارزار جهت انتشار

این کارزار در چهارچوب قوانین پلتفرم کارزار تأیید و منتشر شد.



این کارزارها را هم حمایت کنید: